کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

بسیج و مسجد دو جزء جدا نشدنی هستند/ تکرار شعار اقتصاد مقاومتی در سه سال متوالی یعنی عدم تحقق منویات رهبری

7 ارديبهشت 1396 ساعت 10:41

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با حضور در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان کیار خواستار تلاش همه بسیجیان و مردم برای حفظ وحدت و یکپارچگی و جلوگیری از هر گونه اختلاف و دودستگی برای شکست سیاست های دشمن شد.


به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از  کیار بیدار، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هدف من از حضور در تیم مدیریتی سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری فقط و فقط بسیج کردن سپاه و همه امکانات آن برای بسیج است.

وی افزود: بسیج نهادی مقدس است که امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) سنگ بنای آن را گذاشت و در طول سال های پس از انقلاب این نهال به درختی تناور بدل شد و اکنون وظیفه تک تک بسیجیان و سپاهیان حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: باید از گذشته درس عبرت بگیریم، دشمنان  ۸۰۰ سال در سرزمین آندلس از راه های مختلف فعالیت کردند تا اندلس را به اسپانیا کنونی تبدیل کردند و متاسفانه طی این دوره پر فراز و نشیب توانستند خواسته شان را محقق کنند و اکنون در حال برنامه ریزی برای تکرار آن در دیگر سرزمین ها و بلاد اسلامی هستند.

سردار اکبری با بیان اینکه اصل و اساس اسلام از مسجد آغاز شد و اولین برنامه تبلیغ و ترویج اسلام توسط پیامبر اکرم در راستای ایجاد و توسعه مسجد بود گفت: مسجد محل ارتقا معنویت است، مسجد محل بصیرت است، مسجد محل مبارزه با شیطان است و بر همین اساس باید فرماندهان پایگاه های مقاومت ارتباط منسجم با مسجد، امام جماعت مسجد محل را ایجاد و حفظ کنند و برای جذب مردم راهکارهای عملی درست جذب را در پیش گیرند.

وی محوریت بسیج را مسجد عنوان نمود و گفت: باید بسیج عامل و نیروی تقویت کننده مسجد باشد و مسجد نیز باید بستری برای رشد و تعالی بسیج و بسیجیان شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در اشاره به تکرار متوالی شعار اقتصاد مقاومتی توسط رهبری گفت: سه سال است که رهبری با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و همچنان ملزومات اجرای آن در پی آن است که تلنگری به مسئولان بزند که راه نجات اقتصاد کشور و رفع مشکلات مردم فقط و فقط اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است این نکته را هم یادآور می شود که به معنای آن است که در رفع مشکلات اقتصادی مردود شده ایم.

سردار اکبری افزود: هر کجا تهدید و تحریم دشمن را باور کردیم پیروز شدیم اما هر کجا دشمن را دست کم گرفتیم یا از واقعیات دشمنی دشمنان غافل شدیم شبیخون خوردیم که عرصه ی فرهنک یکی از عرصه هایی است که در آن شکست خورده ایم.

وی با بیان این مساله که بسیجی های این زمان از نظر توان و توانایی بسیار قوی تر از گذشتگان هستند یادآور شد: بالا بودن توان در کنار قدرت تصممیم گیری و همت بالا می تواند کشور را از بن بست ها و تنگناها خارج کند که امیدواریم بسیجیان ما بسیجی عمل کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در پایان خاطرنشان کرد: دشمن اگر متوجه شود در بین مردم ضعف وحدت و ضعف نظامی ایجاد شده است بی شک بلایی که بر سر عراق و سوریه آورده است را بر سر ایران اسلامی هم می آورد اما تا زمانی که متحد و همدل باشیم جرات و جسارت هیچ اقدامی را ندارد.

انتهای پیام1026ج /۵۸۰ک


کد مطلب: 34242

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34242/بسیج-مسجد-دو-جزء-جدا-نشدنی-هستند-تکرار-شعار-اقتصاد-مقاومتی-سه-سال-متوالی-یعنی-عدم-تحقق-منویات-رهبری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir