کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار کیار در جلسه شورای اداری شهرستان کیار:

رسانه ها عملکرد دولت را منصفانه قضاوت کنند

29 فروردين 1396 ساعت 8:48

جلسه شوراي ادارس شهرستان کيار به رياست فرماندار شهرستان کيار تشکيل و در زمينه برنامه ها و طرح هاي آتي در سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال برنامه ريزي شد.


 گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار اولين جلسه شوراي اداري شهرستان کيار در سال اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال در سالن جلسات غدير فرمانداري شهرستان کيار به رياست فرماندار و حضور مديران ادارات، دستگاه ها و نهاد هاي دولتي تشکيل شد.

فرماندار کيار در خصوص عملکرد دولت تدبير و اميد در زمينه اقتصاد مقاومتي گفت:در كمك به طرح هاي اقتصادي و غير فعال توانسته ايم بيش از ۱۰۰ طرح را راه اندازي كنيم.

در ادامه مرداني با انتقاد از برخي سايت ها، شبکه ها و کانال هاي اطلاع رساني فعال در فضاي مجازي گفت نبايد در فضاي مجازيعملکرد دولت به صورت يكطرفه قضاوت شود و فقط کمي ها، کاستي ها، نقاط ضعف بيان شود و لازم است در کنار انتقاد ها نقاط برجسته و مثبت هم جهت اطلاع مردم بيان شود و در صورتي که يک رسانه اينگونه عمل کند عدالت رسانه اي را برقرار کرده است.

وي افزود: عملكرد دولت همان عملكرد نظام است كه بايد به سمع و نظر مردم رسانده شود.

فرماندار كيار در پايان با تشکر از حضور حداکثري مردم در زمينه ثبت نام از نامزدهاي کانديداتوري انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت:در انتخابات شهر و روستا در شهرستان كيار ۳۸۰ نفر نام نويسي كرده اند كه نسبت به دوره گذشته ۱۶ درصد افزايش داشته است.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک


کد مطلب: 34126

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34126/رسانه-عملکرد-دولت-منصفانه-قضاوت-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir