کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اولين روز ثبت نام شوراهاي اسلامي

36 نفردر شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان ثبت نام نمودند

سایت خبری سلام لردگان , 30 اسفند 1395 ساعت 19:31

فرماندارشهرستان لردگان گفت: تعداد کانديداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان در اولين روز از ثبت نام 36 نفر بوده که از اين تعداد 13 نفر براي شوراهاي اسلامي شهر و 23 نفر به عنوان شوراي اسلامي روستا ثبت نام به عمل آوردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان، ضمن تبريک سال جديد اظهار داشت:  کاندیداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا تا پايان روز يک شنبه 6 فروردين ماه 96 فرصت دارند که تمامي مدارک خود را به فرمانداري، بخشداري ها جهت ثبت نام ارائه نمايند. 
کريمي اضافه کرد: تعداد کانديداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان در اولين روز از ثبت نام 36 نفر بوده که از اين تعداد 13 نفر براي شوراهاي اسلامي شهر و 23 نفر به عنوان شوراي اسلامي روستا ثبت نام به عمل آوردند.

فرماندارلردگان يادآور شد: از 13 نفر شوراهاي اسلامي شهر، 4 نفر در شهر لردگان،  6 نفر در شهر منج،  دو نفر در شهر رودشت و يک نفر در شهر آلوني ثبت نام کردند.
 
وي گفت: 6 نفر در بخش خانميرزا، 6 نفر در بخش فلارد، 7 نفر در بخش مرکزي و در بخش هاي منج و رودشت هرکدام 2 نفر به عنوان کانديداهاي شوراي اسلامي روستا ثبت نام بعمل آوردند.
 
گفتني است تا پايان روز ثبت نام شوراهاي اسلامي شهر و روستا خبر در حال بروز رساني است.
انتهاي پيام1026ج /630ل
 


کد مطلب: 33768

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33768/36-نفردر-شوراهاي-اسلامي-شهر-روستا-شهرستان-لردگان-ثبت-نام-نمودند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir