کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملت ايران بايد در برابر استکبار جهاني متحد باشد

22 اسفند 1395 ساعت 12:46

رئيس سابق بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري گفت: همه مردم ايران بايد در مقابل جبهه استکبار که کمر به نابودي ما بسته با يکديگر هم صدا باشيم و قدر نعمتي که از شهدا به ما رسيده است را بدانيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ جمشيد علي‌بابايي رئيس سابق بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري اظهار کرد: شهدا با خدا معامله کردند و خدا آن‌ها را از خاک به افلاک برد، آن‌ها در ميدان مين دنيا پا را از خطوط قرمزي که خداوند براي آن‌ها ترسيم کرده بود فراتر نگذاشتند و از راه مستقيمي که دين به آن‌ها دستور داده بود عبور کردند تا اين که به رستگاري رسيدند.

وي با اشاره به تأثير ايمان در غلبه بر سختي‌هاي دفاع مقدس و جنگ نابرابر اظهار کرد: شهدا جز به عنايت خداوند نمي‌توانستند از پس اين سختي‌ها بر آيند و يکي از اين سختي‌ها اين بود که در تاريکي شب و در جزر و مد و خروش اروند از آن رودخانه عبور و به طرف دشمني رفتند که از لحاظ مادي بسيار مجهز بود.

رئيس سابق بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري با اشاره به رشادت‌هاي شهدا و رزمندگان دفاع مقدس گفت: نتيجه‌ آن دلاورمردي‌ها را امروز در پيروزي‌هاي جبهه مقاومت در عراق و سوريه مشاهده مي‌کنيم و اين پيروزي‌ها ادامه پيروزي‌هاي هشت سال دفاع مقدس است.

علي‌بابايي با اشاره به اينکه مردم ملت ايران به هشت سال دفاع مقدس خود مي‌بالند، بيان داشت: مردم ايران افتخار مي‌کنند که هشت سال در مقابل هجمه‌هاي سنگين استکبار جهاني ايستادند و در اين ميدان پيروز شدند و امروزه به خاطر شهدا و رزمندگان و خانواده شهدا نبايد در کشور هيچ کشمکش و دعوايي اتفاق بيفتد.

اکنون همه ما بايد در مقابل جبهه استکبار که کمر به نابودي ما بسته با يکديگر هم صدا باشيم و قدر نعمتي که از شهدا به ما رسيده است را بدانيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 33678

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33678/ملت-ايران-بايد-برابر-استکبار-جهاني-متحد-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir