کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري

بانوان شاغل نيازمند دوره‌هاي آموزشي شبکه‌سازي هستند

2 اسفند 1395 ساعت 10:40

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بانوان نيازمند دوره‌هاي آموزشي شبکه‌سازي اند گفت: اين آموزشها مي‌تواند به زنان ايده بدهد و کمکي در برداشتن گام‌هاي توسعه‌ايي باشد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين فاطمه دوستي در دومين روز از دوره آموزشي توان‌افزايي مديران زن چهارمحال و بختياري اظهار کرد: سال گذشته يک دوره آموزشي توان‌افزايي براي سازمان‌هاي مردم‌نهاد زنان استان برگزار گرديد که ۳۵ نفر از زنان سمن‌ها آموزش‌هاي لازم درزمينه شبکه‌سازي و تسهيل‌گري را کسب کرده و ۵ نفر از اين سمن‌ها در دوره‌هاي ملي که در مرکز تشکيل گرديد نيز شرکت کرده و آموزش‌هاي تخصصي به آنها داده شد.

وي با اشاره به اينکه دوره‌هاي تاب‌آوري در شهرستان‌هاي اين استان در حال برگزاري است افزود: زنان کارمند اولين بار بود که در دوره‌‌هاي مشابه دوره آموزشي توان‌افزايي مديران زن دستگاه‌هاي اجراي چهارمحال و بختياري شرکت کردند.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در ديگر دوره‌هاي آموزشي، آموزش براي مديران پايه خانم در دستور کار است ادامه داد: اين دوره شامل ۳۷ ساعت آموزش بود که ۱۲ ساعت حضوري و ۲۵ ساعت غير حضوري است.

دوستي با تاکيد بر اينکه منابع لازم در خصوص ۲۵ ساعت آموزش غيرحضوري در پرتال استانداري چهارمحال و بختياري بارگزاري مي‌شوند، تصريح کرد: به نظر مي‌آيد که بانوان نيازمند دوره‌هاي آموزشي شبکه‌سازي نيز هستند.

وي خاطرنشان کرد: سال گذشته بيشتر آموزش‌ها در حوزه سازمان‌هاي مردم‌نهاد بود و اين کارگاه نيز به مدد و کمک يکي از سازمان‌هاي مردم‌نهاد است، يکي از اهداف اين اقدام استفاده از ظرفيت‌ سازمان‌هاي مردم‌نهاد است.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري عنوان داشت: اين قبيل گردهمايي‌ها مي‌تواند به زنان ايده بدهد و کمکي در برداشتن گام‌هاي توسعه‌ايي باشد.

انتهاي پيام1026ج /۱۰۲۰ج


کد مطلب: 33346

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33346/بانوان-شاغل-نيازمند-دوره-هاي-آموزشي-شبکه-سازي-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir