کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با ايام مبارک دهه فجر

حوزه مقاومت بسيج خواهران فرادنبه افتتاح شد+تصاوير

17 بهمن 1395 ساعت 18:00

حوزه مقاومت بسيج خواهران زهراي اطهر(س) فرادنبه طي مراسمي با حضور فرمانده سپاه استان چهارمحال وبختياري افتتاح شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با هفتمين روز از دهه مبارک فجر حوزه مقاومت خواهران زهراي اطهر(س) و دو پايگاه بسيج در شهر فرادنبه با حضور سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه چهارمحال وبختياري، فرمانده سپاه بروجن و جمعي ديگر از مسئولين افتتاح شد.

فرمانده سپاه بروجن در حاشيه اين مراسم به خبرنگار کلار، گفت: در پي ظرفيت گسترده و استقبال خواهران شهر فرادنبه از برنامه هاي بسيج ضرورت داشت حوزه مقاومتي در اين شهر افتتاح شود تا پايگاه هاي مقاومت سطح شهر و همچنين سفيد دشت و دهنو را پوشش دهد.

کيهاني با بيان اين که هدف دشمن ايجاد توطئه و ضربه زدن به انقلاب اسلامي است، گفت: بسيجيان با حضور گسترده و مستمر در صحنه، اجازه دخالت و تغيير در مسير انقلاب را نخواهند داد.

وي ضمن بيان اين که با فداکاري و ايثارگري شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اين انقلاب به ثمر رسيد، افزود: امروز اگر خواستار عزت و اقتدار کشور هستيم بايد در مقابل مشکلات و تهديدها ايستادگي کنيم.

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به اين که بسيج يک فرهنگ است که پايه و اساس هر جامعه را نيز تشکيل مي دهد، گفت: بسيج مدافع آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي ولايت و شهدا است.

کيهاني، راز ثبات و ماندگاري بسيج را حرکت در خط ولايت فقيه و رهبري دانست و گفت: امروزه بسيج خواهران بزرگترين و گسترده‌ترين تشکل مردمي زنان است.

فرمانده سپاه بروجن اضافه کرد: ايجاد رده هاي مقاومت بسيج حرکتي در راه پيش برد اهداف اسلام و انقلاب اسلامي است.

وي بسيج را سبب اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و افزود: حضور شورآفرين زنان در هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان بسيار اهميت داشت و اين قابل ستايش و تقدير است.

گفتني است در پايان اين مراسم سيده فاطمه حسيني به عنوان سرپرست حوزه مقاومت بسيج خواهران زهراي اطهر(س)شهر فرادنبه معرفي شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 33097

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33097/حوزه-مقاومت-بسيج-خواهران-فرادنبه-افتتاح-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir