کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه شهرکرد:

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملت

12 بهمن 1395 ساعت 16:26

جامعه دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد هم‌نوا با ملت آگاه، هوشیار و مومن ایران اسلامی یک ‌بار دیگر با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، فریاد آزادی خواهی و استقلال طلبی و عدالت خواهی خود را بار دیگر به گوش جهانیان می رسانیم و برگ زرین در تاریخ شکوهمند انقلای اسلامی رقم خواهیم زد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، دکتر شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد، به مناسبت ایام الله دهه فجر بیانیه ای بدین شرح منتشر نمود:

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِین

سی و هشتمین بهار انقلاب را با سرود جاودانه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جشن می‌گیریم تا در كنار یاد رشادت‌ها و فداكاری‌ها، بانگ شكوه و عظمت و بزرگی ایران اسلامی را با وحدت نمایان فریاد برآوریم. در این بهار كه بار دیگر تاریخ انقلاب را ورق می زنیم و در لابه لای برگ‌های آن تصاویر امام خمینی(ره) و شهدای عزیز انقلاب را مشاهده می كنیم؛ تلاش داریم تا میراث به جای مانده از آن روزهای بزرگ و با عظمت را با جان دل، پاس بداریم.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد و یاد آور راهبری های انقلابی و حیات بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

جامعه دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد هم‌نوا با ملت آگاه، هوشيار و مومن ايران اسلامي يك ‌بار ديگر با حماسه‌آفريني و حضور پرشور در راهپيمايي یوم الله ۲۲بهمن، فریاد آزادی خواهی و استقلال طلبی و عدالت خواهی خود را بار دیگر به گوش جهانیان می رسانیم و برگ زرین در تاریخ شکوهمند انقلای اسلامی رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 32991

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32991/دهه-مبارک-فجر-تجلی-شکوه-مند-حماسه-سرافرازی-ملت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir