کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با چهارمين روز از هفته بسيج

اولين يادواره شهداي حوزه بسيج اداري ،کارگري و اصناف شهيد رجايي شهرستان اردل برگزار مي شود

2 آذر 1395 ساعت 11:01

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: اولين يادواره شهداي حوزه بسيج اداري ،کارگري و اصناف شهيد رجايي شهرستان اردل همزمان با چهارمين روز از هفته بسيج در سالن مهرگان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: برگزاري يادواره شهدا از جمله برنامه هايي است که مي تواند زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و رزمندگاني که با آغوش باز به استقبال شهادت در راه حفظ ارزش هاي اسلامي رفتند را به تصوير کشيده و همچنين عامل ترويج فرهنگ ايثار و شهادت طلبي در جامعه و در بين جوانان باشد.

جمشيدي از برگزاري اولين يادواره شهداي حوزه بسيج اداري، کارگري و اصناف شهيد رجايي شهرستان اردل خبر داد و گفت: براي اولين بار در شهرستان اردل يادواره شهداي حوزه بسيج اداري، کارگري و اصناف در هفته بسيج برگزار خواهد شد.

وي افزود: اين مراسم معنوي چهارشنبه سوم آذرماه همزمان با چهارمين روز از هفته بسيج ساعت ۹:۳۰ با حضور مسئولين استاني و شهرستاني و اقشار مختلف مردم در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار مي شود.

جمشيدي ضمن دعوت از عموم مردم براي شرکت در اين مراسم معنوي خاطرنشان کرد: همه دستاوردهاي انقلاب اسلامي که از گذشته تا کنون نصيب شده است بواسطه فداکاري غيور مرداني است که شجاعانه در برابر دشمن مقاومت کردند.

فرمانده سپاه شهرستان اردل تصريح کرد: در حال حاضر نيز دستاوردهاي انقلاب اسلامي در اقصي نقاط جهان به ثمر مي نشيدند و موجب موج بيداري آزادمردي در جهان شده است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 31844

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31844/اولين-يادواره-شهداي-حوزه-بسيج-اداري-کارگري-اصناف-شهيد-رجايي-شهرستان-اردل-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir