کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسير راهپيمايي روز 13 آبان در لردگان مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان , 2 آبان 1395 ساعت 12:26

در ستاد هماهنگي برگزاري راهپيمايي روز 13 آبان امسال مسير راهپيمايي مشخص شد و مردم شهيد پرور لردگان به خصوص دانش آموزان و دانشجويان اين شهرستان با حضور در راهپيمايي مشت محکمي را بر دهان ياوه گويان و دشمن اسلام خواهند زد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، حجت‌الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در جلسه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و برنامه‌ريزي 13 آبان امسال گفت: ما مديون فداکاري و ازخودگذشتگي شهداي دانش آموزي  و امام شهدا هستيم و هر آنچه از عزت، سربلندي، عظمت، احياي ارزش‌هاي الهي و ديني، شکوه و عظمت مراسم مربوط به اهل‌بيت عصمت و طهارت(ع) در کشور شاهد هستيم به برکت خون شهدا و رهبري‌هاي پيامبر گونه حضرت امام(ره) است.

انصاري بابيان اينکه 13 آبان روز دانش‌آموز، تبعيد حضرت امام (ره) و تسخير لانه جاسوسي بود، گفت: 13 آبان يکي از مناسبت‌هاي ارزشمند در طول سال است که سه مناسبت بزرگ در آن قرار گرفته است و جا دارد از گرامي‌داشت يوم‌الله 13 آبان تکريم و تجليل شود.

وي افزود: اميد است در اين روز با حضور پر شور مردم و دانش آموزان در راهپيمايي و تجمع بزرگ عاشورائيان که ساعت 9 صبح روز 13 آبان ماه از محل چهار راه بسيج به سمت مصلي بزرگ شهر لردگان برگزار مي شود حضور فعال و پر رنگ داشته باشيم .

انصاري در پايان افزود: دانش آموزان امروز، وارثان شهيدان سال 57 هستند و بايد با الگو گيري از راه و روش، فداکار ها و رشادت هاي آنان درس ايثار و از خود گذشتگي بياموزند.

انتهاي پيام1022ج /630 ل


کد مطلب: 31309

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31309/مسير-راهپيمايي-روز-13-آبان-لردگان-مشخص

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir