کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور عالي فرمانده کل سپاه در اقتصاد مقاومتي:

در پله‌هاي ابتدايي اقتصاد مقاومتي متوقف شده‌ايم

28 مهر 1395 ساعت 18:18

سردار خراساني گفت: گام هايي که درراستاي پياده سازي اقتصاد مقاومتي بايد برداشته شوند اين است که اقتصاد مقاومتي رابفهميم، به سمت آموزش برويم و نقش مردم در اقتصاد مقاومتي پررنگ تر شود.


 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، سردار خراساني در همايش اقتصاد مقاومتي مردمي در چهارمحال وبختياري اظهار کرد: خوشبختانه چشم‌انداز جمهوري اسلامي در منطقه يک شيب مثبت است.

مشاور عالي فرمانده کل سپاه دراقتصاد مقاومتي افزود: گام‌هايي که درراستاي پياده‌سازي اقتصاد مقاومتي بايد برداشته شوند اين است که اقتصاد مقاومتي رابفهميم، به سمت آموزش برويم و نقش مردم در اقتصاد مقاومتي پررنگ‌تر شود.

وي با اشاره به آسيب‌شناسي در حوزه اقتصاد مقاومتي گفت: اقتصاد مقاومتي بايد دائماً آسيب‌شناسي شود، يکي از آسيب‌ها وآفت‌ها اين است که در بخشي از حوزه اقتصاد مقاومتي متوقف شده‌ايم.

سردار خراساني ادامه داد: ده‌ها عنوان آسيب در حوزه اقتصادي وجود دارد، اولين آسيب اين است که ما از منابع به طور صحيح و مناسب استفاده نمي‌کنيم و راه حل آن تهيه يک نقشه راه براي جلوگيري از کارهاي پراکنده و هدر رفت منابع است.

وي با بيان اينکه استان چهارمحال و بختياري جزء استان هاي توانمند در حوزه اقتصادي است افزود: ترسيم نقشه را استان و پياده‌سازي آن،انتخاب محصولات استراتژيک و متمرکز شدن در يک عرصه از اقتصاد مقاومتي مي تواند کمک بسيار زيادي براي پيشرفت در اين استان باشد.

انتهای پیام/1022ج

انتهاي پيام/


کد مطلب: 31257

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31257/پله-هاي-ابتدايي-اقتصاد-مقاومتي-متوقف-شده-ايم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir