کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس دانشگاه علمي و کاربردي چهارمحال و بختياري:

رسالت دانشگاه علمي کاربردي تربيت نيروي ماهر در سطح عالي است

24 مهر 1395 ساعت 11:30

عزيزي با اشاره به اينکه وظيفه اين دانشگاه تربيت نيروي ماهر در سطح عالي است، گفت: حدود 65 تا 67 درصد فارغ‌التحصيلان مراکز علمي کاربري استان جذب بازار کار شده‌اند.


 به گزارش جهانبین نیوز،حميدرضا عزيزي در گفتگو با اساتيد برتر، با اشاره به انعطاف‌پذيري و به روز بودن رشته‌هاي تحصيلي در دانشگاه علمي و کاربردي اظهار کرد: رشته‌هاي اين دانشگاه متناسب با نياز بازار کار تغيير مي‌کند.

رئيس دانشگاه علمي و کاربردي چهارمحال و بختياري بيان داشت: با پيشرفت و توسعه جامعه نيازهاي بازار کار نيز تغيير مي‌يابد و به همين دليل سرفصل دروس در اين دانشگاه به گونه‌اي تدوين شده که نزديکترين ارتباط را با نيازهاي روز جامعه داشته باشد و با شناسايي اين نيازها برنامه‌هاي درسي گذشته بازنگري و با برنامه‌هاي جديد تدوين مي‌شود و هيچ رشته‌اي بيش از چند دوره ادامه نخواهد داشت.

عزيزي با اشاره به اينکه وظيفه اين دانشگاه تربيت نيروي ماهر در سطح عالي است، گفت: حدود ۶۵ تا ۶۷ درصد فارغ‌التحصيلان مراکز علمي کاربري استان جذب بازار کار شده‌اند.

وي همچنين از اجراي طرح غربال‌گري اساتيد اين مراکز خبر داد و گفت: طرح غربال‌گري مدرسان دانشگاه‌ها بر اساس کد تدريس و سوابق فعاليت‌هاي پژوهشي آن‌ها اجرا مي‌شود.

عزيزي گفت : دانشگاه جامع علمي كاربردي به عنوان دانشگاه كارآفرين توانسته است در راستاي رفع نيازهاي جاري در هر منطقه گام بلندي برداشته و با تعريف برنامه‌هاي مناسب و به‌كارگيري مدرسان در مراكز آموزشي علمي كاربردي برخوردار و امكانات پيشرفته، نسبت به تربيت نيروي انساني متخصص، مجرب و كارآمد اقدام كند.

وي تصريح کرد: در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، رونق اقتصادي و توسعه کشور اين دانشگاه نسبت به آموزش‌هاي مهارتي اهتمام ويژه‌اي دارد.

انتهاي پيام/1022ج


کد مطلب: 31157

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31157/رسالت-دانشگاه-علمي-کاربردي-تربيت-نيروي-ماهر-سطح-عالي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir