کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

شهدا درس ایثار را با الگوگیری از امام حسین (ع) آموختند

15 مهر 1395 ساعت 10:24

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در اولین سالگرد کنگره ۲۴۰۰ شهید این استان گفت: شهدا با الگوگیری از سیدالشهدا ایثار را یاد گرفتند و جان خود را نثار اسلام کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در اولین سالگرد کنگره ۲۴۰۰ شهید این استان گفت: افتخار داریم در اولین بزرگداشت کنگره فرماندهان قهرمانان و ۲۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری حضور داریم و این سعادتی است که نصیب ما شده و خدا را سپاسگذاریم که خادمی برای شهدا را به ما عنایت کرد.

وی افزود: بهتربن خاطره از ایام کنگره خاطره دیدار با حضرت آقا بود چراکه موجب شد با دلگرمی هرچه بیشتر همه خادمین شهدا بهتر از قبل برای شهدا کار کرده و کنگره عظیم شهدا برپا شود.

سردار محمدسلیمانی تصریح کرد: امروز دور هم جمع شدیم تا با یاد شهدا، ایثار و شجاعت آنها را ارج نهیم و یاد و خاطره شهدای عزیز که موحب شده در همه عرصه های ملی و بین المللی سربلند کنیم.

وی تاکید کرد: شهدا با الگوگیری از سیدالشهدا ایثار را یاد گرفتند و جان خود را نثار اسلام کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: شهیدان تا ابد برصفحه روزگار با عظمت خواهند ماند و در هر عرصه باید مراقب پاسداری از خون شهدا باشیم و با عمل کردن به دستورات الهی و معنویات امام خامنه ای که برای جامعه و خصوصا جوانان شایسته است الگو باشیم و در پایان هم از زحمات دست اندرکاران تشکر کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج


کد مطلب: 31000

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31000/شهدا-درس-ایثار-الگوگیری-امام-حسین-ع-آموختند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir