کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان خبر داد:

تاسيس هنرستان تربيت بدني پسران براي اولين بار در شهرستان فارسان

8 مهر 1395 ساعت 9:47

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان از تاسيس هنرستان تربيت بدني پسران براي اولين بار در شهرستان فارسان و پيگيريهاي صورت گرفته جهت راه اندازي هنرستان تربيت بدني دختران خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، داراب احمدي در مورد فعاليت هاي آموزش و پرورش شهرستان فارسان در خصوص پروژه ي مهر و اقدامات موثري که در قالب کميته هاي مختلف در خصوص آماده سازي مدارس، جهت آغاز سال تحصيلي 96-1395 صورت گرفته است بيان کردند و افزودند "مدرسه ي شاداب الفباي توسعه است " شعار پروژه مهر امسال است و رسالت اصلي پروژه مهر شاداب سازي محيط مدارس و ايجاد لحظات مفرح و محيطي شاد و پرنشاط براي دانش آموزان است.

وي در ادامه از تاسيس هنرستان تربيت بدني پسران براي اولين بار در شهرستان فارسان خبر دادند و گزارشي از پيگيريهاي صورت گرفته جهت راه اندازي هنرستان تربيت بدني دختران ارائه کردند.

احمدي در مورد اقدامات آموزش و پرورش فارسان در خصوص هدايت تحصيلي دانش آموزان خاطر نشان کرد:با توجه به برنامه ريزي هاي هوشمندانه کميته هدايت تحصيلي شهرستان ، اين مديريت موفق شد در زمينه ي توسعه ي متوازن رشته ها در بين مناطق هفده گانه ي استان رتبه ي برتر را به خود اختصاص دهد.

وي در پايان سخنان خود ضمن ابراز رضايت از روند نقل و انتقالات فرهنگيان در سال جاري، از مدير کل محترم آموزش و پرورش استان و کميته ي نقل و انتقالات اداره کل که با انتقال بيش از  55 درصد از متقاضيان انتقال، رويدادي کم سابقه و بي نظير را رقم زدند ، تقدير و تشکر به عمل آوردند.

انتهاي پيام/590پ
 


کد مطلب: 30860

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30860/تاسيس-هنرستان-تربيت-بدني-پسران-براي-اولين-بار-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir