کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بسیج هنرمندان کشور:

مراقب باشیم دلبستگیهای دنیا ما را از عزت به مذلت نکشاند

4 مهر 1395 ساعت 11:51

رئیس بسیج هنرمندان کشور گفت: آزمون برای ما و در این برهه سخت‌تر است و باید مراقب باشیم چرب و شیرین دنیا ما را از عزت به مذلت نکشاند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامرضا منتظری رئیس بسیج هنرمندان کشور در در همایش بسیج پیشکسوتان، آزادگان، جهادگران، رزمندگان، بازنشستگان نیروهای مسلح و سپاه اظهار کرد: کسی که باید ما را درک کند رهبر ماست چون او خود یک جانباز است و همه ما در این حال و هوا تنفس کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در کوله پشتی تجربه شما مرواریدهایی است که هر یک می‌تواند نجات‌بخش باشد ادامه داد: همه شما غواصانی هستید که در اقیانوس ژرف دریای مقدس ورود پیدا کرده و عظمت دفاع مقدس را آنگونه که باید به تصویر کشیدید.

منتظری خاطرنشان کرد: یکی از پیامدهای ارزشمند دفاع مقدس عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است و مولفه‌های عظمت بستری مناسب برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده.

رئیس بسیج هنرمندان کشور با تاکید بر اینکه هرکس از عظمت یک برداشت دارد خاطرنشان کرد: خداوند عزت را نصیب بنده حقیقی خود می‌کند، ما عزت و سربلندی و کرامت را در مکتب عرصه شهید و شهادت، امام حسن (ع) آموخته‌ایم.

وی یادآور شد: کسانی که مانده‌اند مخلصانه دفاع می‌کنند و کسانی که رفتند شجاعانه و عزتمند راه شهادت را پیش گرفتند و امام خمینی برای نخستین بار مدال عزت را بر گردن کسی آویخت که با بصیرت گام برداشته برای اعتلای سرزمینش تلاش کند.

منتظری افزود: متاسفانه در این مسیر کسانی هم بودند که به دلیل بی‌بصیرتی از گردونه باز ماندن و از عظمت خارج شده در چاه ذلت افتادند.

رئیس بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه باید قدر خودمان را بدانیم و در این عرصه مسئولیت ما سنگین است تاکید کرد: آزمون برای ما و در این برهه سخت‌تر است و باید مراقب باشیم چرب و شیرین دنیا ما را از عزت به مذلت نکشاند.

وی در انتها گفت: گاهی دلبستگی‌ها به پست و ظواهر دنیوی انسان را پست می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 30773

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30773/مراقب-باشیم-دلبستگیهای-دنیا-عزت-مذلت-نکشاند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir