کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

26 واحد کارخانه توليد قارچ صنعتي در چهار محال و بختياري فعال است

31 مرداد 1395 ساعت 12:50

رئيس جهاد کشاورزي چهار محال و بختياري گفت : حدود 26 واحد کارخانه توليد قارچ صنعتي در اين استان فعال بوده که در مناطق مختلف پراکنده است.


به گزارش  جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، ذبيح‌الله غريب رئيس جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت ۴۶ طرح جهاد کشاورزي در چهار محال و بختياري افتتاح خواهد شد.

وي با بيان اينکه بيشتر اين طرح‌ها در حوزه آب و خاک هستند، تصريح کرد: با بهره‌برداري از اين طرح‌ها ۱۵۲ خانواده بهره‌مند و زمينه اشتغال ۵۵۵ نفر فراهم مي‌شود.

رئيس جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري بيان کرد: از مجموع ۴۶ طرح ۳ طرح در حوزه دام و طيور با اعتبار بالغ‌بر ۱۲ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان، ۳ طرح در حوزه گياهان دارويي با اعتبار ۳ ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان که زمينه اشتغال ۹ را فراهم مي‌کند و يک طرح در حوزه صنايع تبديلي با اعتبار ۸ ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان که زمينه اشتغال ۲۵ نفر را فراهم مي‌کند.

غريب خاطرنشان کرد: يک طرح در حوزه شيلات با اعتبار ۶۰۰ ميليون تومان و اشتغال ۱۰ نفر، ۲ طرح در حوزه تعاون روستايي با اعتبار ۶۰۰ ميليون تومان و اشتغال ۱۸ نفر و ۲ طرح در حوزه منابع طبيعي و آبخيزداري با اعتبار ۱۴۰ ميليون تومان و اشتغال ۵۱ نفر هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسند.

وي تصريح کرد: از مجموع ۴۶ طرح ۱۱ طرح در شهرکرد و ۱۰ طرح در بروجن افتتاح مي‌شود.

مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري بيان داشت: در هفته دولت طرح‌هاي فراواني در اين استان به بهره‌برداري مي‌رسد که حداقل يک‌سوم از آن‌ها مربوط به جهاد کشاورزي است که اثرات فراواني در ترکيب ساختار اجتماعي و وضعيت اقتصادي روستاييان دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 30096

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30096/26-واحد-کارخانه-توليد-قارچ-صنعتي-چهار-محال-بختياري-فعال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir