کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري :

بيمارستان 24 تختخوابي چلگرد در هفته دولت آماده تحويل است

29 مرداد 1395 ساعت 15:52

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري گفت: بيمارستان 24 تختخوابي چلگرد در هفته دولت آماده تحويل به دانشگاه علوم پزشکي مي باشد.


به گزارش مشکات برین به نقل از  مشکات برين،  قاسم قاسمي امروز در بازديد بهمراه فرماندار شهرستان کوهرنگ و معاونين از بيمارستان چلگرد اظهار داشت: اين بيمارستان در زميني به مساحت 3 هزار و 600 متر مربع ساخته شده است.

قاسمي  بيان داشت: اين مرکز از بخش‌هاي بستري، زنان و زايمان، درمانگاه، راديولوژي، آزمايشگاه، اورژانس، فيزيوتراپي و داروخانه تشکيل شده است.

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه کلنگ احداث بيمارستان 24 تختخوابي چلگرد در سال 86 به ‌زمين زده شده است، گفت: تمام مقررات ملي ساختمان در احداث اين بيمارستان رعايت شده است.

قاسمي گفت: با راه‌اندازي اين بيمارستان بخش اعظمي از نيازهاي درماني مردم شهرستان کوهرنگ برطرف مي‌شود.

وي ادامه داد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده مجموعه اين استان در تلاش هستند تا تمامي اقدامات لازم براي به بهره‌برداري رساندن اين بيمارستان در سال جاري را انجام دهند.

قاسمي گفت: بيمارستان علوم‌ پزشکي شهرکرد اعلام آمادگي کرده که به محض تکميل ساختمان اين بيمارستان  24تختخوابي تمامي اقدامات لازم را براي تجهيز کردن آن انجام دهد.

وي در ارتباط با ساختمان فرمانداري شهرستان کوهرنک ادامه داد : در يکساله گذشته اعتبارات خوبي  از محل اعتبارات امور عمومي و تملک دارايي ها براي ساختمان جديد فرمانداري اين شهرستان پيش بيني شده است
.
مدير کل راه و شهرسازي استان تصريح کرد : با توجه به اينكه در سال‌جاري اعتبارات تخصيص يافته به اين شهرستان با تأخير زماني همراه بود و از سوي ديگر فصل كاري در اين شهرستان كوتاه و محدود است، برهمين اساس لازم است تا نسبت به تكميل و تسريع پروژه‌هاي در دست اقدام اين شهرستان اقدامات لازم صورت پذيرد
.
قاسمي در ادامه از سالن ورزشي 1200 نفره کوهرنگ نيز بازديد و از نزديک از روند اجراي اين پروژه ديدن کردند
.

وي در ارتباط با مسير چلگرد – به سر آقا سيد از گردنه عسل کشان افزود : در راستاي بهسازي و تسطيح مسير چلگرد- سرآقا سيد از گردنه عسل کشان در شهرستان کوهرنگ ۴۰ ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است.

 
مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مطالعات حذف گردنه سخت‌گذر عسل‌کشان هم در دست انجام است، خاطرنشان کرد: گردنه عسل‌کشان در مسير دهستان موگويي هرساله با بارش نخستين برف زمستاني بسته و ارتباط 4 هزار سکنه دهستان موگويي با مرکز شهرستان قطع مي‌شود
.
قاسمي طول تمام مسير را 37 کيلومتر اعلام و بيان کرد:  هم‌اکنون عمليات بهسازي و تسطيح از گردنه عسل‌کشان تا روستاي سرآقا سيد به طول 17 کيلومتر با سرعت زيادي در حال انجام است که بهسازي 5 کيلومتر از آن به پايان رسيده است.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در حدود 90 کيلومتري شهرکرد مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد.



انتهاي پيام/1020ج


کد مطلب: 30053

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30053/بيمارستان-24-تختخوابي-چلگرد-هفته-دولت-آماده-تحويل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir