کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس زندان شهرستان لردگان؛

جشن گلريزان براي 61 زنداني جرايم غيرعمد در لردگان برگزار مي‌شود

سایت خبری سلام لردگان , 9 تير 1395 ساعت 10:52

رئيس زندان و امور تأميني و تربيتي شهرستان لردگان از برگزاري جشن گلريزان در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ رمضان‌ ابراهيم محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار کرد: در راستاي حمايت از خانواده‌هاي زندانيان و آزادسازي زندانيان جرايم غيرعمد، جشن گلريزان در شهرستان لردگان برگزار خواهد شد.

رئيس زندان و امور تأميني و تربيتي شهرستان لردگان گفت: جشن گلريزان سيزدهم تيرماه سال جاري با حضور مسؤولان، مردم و خيران در شهرستان لردگان برگزار و در تلاش هستيم امسال کمک بيشتري به زندانيان جرايم غيرعمد ارائه شود.

وي با اشاره به اهميت حمايت خيران از زندانيان جرايم غيرعمد ادامه داد: اين جشن همزمان با بيست و هفتم ماه مبارک رأس ساعت 17 عصر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان لردگان برگزار و مشارکت خيران، نيکوکاران و مسؤولان براي آزادسازي زندانيان جرايم غيرعمد لازم است.

محمدي افزود: در سال گذشته با کمک‌هاي خيران و ستاد ديه چهارمحال و بختياري 24 زنداني جرايم غيرعمد در شهرستان لردگان با مبلغ 235 ميليون تومان آزاد شدند و امسال نيز 61 زنداني جرايم غيرعمد داريم که با مبلغ بدهي 4 ميليارد تومان و با کمک‌هاي خيران و مردم نوع‌دوست شهرستان لردگان زمينه آزادي آن‌ها فراهم خواهد شد تا در روز عيد فطر به کانون گرم خانواده خود برگردند.

انتهاي پيام1026ج / 630 ل


کد مطلب: 29103

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29103/جشن-گلريزان-براي-61-زنداني-جرايم-غيرعمد-لردگان-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir