کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار بيکاري چهارمحال و بختياري 11.6 درصد اعلام شده است

8 ارديبهشت 1395 ساعت 16:14

مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهار ممحال و بختياري گفت: آمار بيکاري در استان چهار محال و بختياري 11.6 درصد است که تلاش ما بر اين بوده تا پايان سال جاري اين آمار کاهش پيدا کند.


به گزارش جهانبین نیوز سيد عباس جزايري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: طبق آماري که به دست ما رسيده است ۳۶ هزار نفر جمعيت بيکار استان چهارمحال و بختياري مي‌باشد و ۳۲۰ هزار نفر نيز جمعيت فعال اين استان به شمار مي‌رود.

وي با اشاره به اينکه لازم است فکري براي کاهش آمار بيکاري استان صورت گيرد اذعان داشت: جلسات متعددي به صورت شبانه‌روزي در راستاي ايجاد اشتغال در اين استان گرفته مي‌شود و همه مسئولين به دنبال رفع مشکلات و موانع هستند.

جزايري با بيان اينکه سال گذشته اقدامات جدي در اين راستا گرفته شد تصريح کرد: در سال گذشته 6 هزار بازرسي موردي از کارگاه‌ها به عمل آمد و ۱۹۵ تشکل کارگري نيز گرفته شد.

وي به صادرات اين استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته به دليل تحريم‌ها متاسفانه در اين استان در بحث صادرات موفقيتي حاصل نکرديم.

جزايري تنها مشکل استان را ايجاد اشتغال دانست و گفت: همه تلاش ما بر اين است که سرمايه‌گذاران را وارد اين استان کرده و در توسعه آن نيز از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 28454

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28454/آمار-بيکاري-چهارمحال-بختياري-11-6-درصد-اعلام-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir