کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه شهرکرد:

اربعین امام حسین به بزرگترین همایش جهانی تبدیل شده است

6 آذر 1394 ساعت 14:37

خطیب جمعه شهرکرد : در سال های اخیر آیین اربعین شهادت امام حسین علیه السلام به بزرگترین همایش دینی و مذهبی جهان تبدیل شده است


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد گفت : برگزاری  آیین  بزرگ اربعین شهادت امام حسین علیه السلام  حول محور یک مجاهد فی سبیل الله، نشان دهنده پیشینه غنی دین اسلام و اهمیت قیام امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش است.
 حجت الاسلام فاطمی افزود: استعدادهای ایرانیان در زمینه های علمی، تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، با گرویدن به دین اسلام به شکوفایی رسید.
وی تصریح کرد: اکنون نویسندگان بزرگترین کتاب های مربوط به مذاهب شیعه و سنی از علمای ایران اسلامی هستند.
امام جمعه موقت شهرکرد بیان داشت: استاد شهید مرتضی مطهری، در کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران، به طور کامل نسبت به شکوفایی استعداد ایرانیان با گرویدن به اسلام و همچنین تلاش های علمی ایرانیان برای ترویج دین اسلام اشاره کرده است.
وی در بخش دیگری از خطبه ها در خصوص انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم باید افراد بابصیرت، عالم و آگاه را به عنوان نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند.
حجت الاسلام فاطمی با تبیین اهمیت برخورداری از قانونی جامع و اهمیت قانون گذاری اظهار کرد: تمامی مشکلات موجود در جامعه به خاطر بی قانونی و یا عمل نکردن درست به قانون است.
امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: امروزه عمل به قانون امر به معروف و پرهیز از قانون شکنی نهی از منکر است و باید در این زمینه تمامی مسوولان و قشرهای مختلف جامعه عامل به قوانین باشند.
وی بیان کرد: مردم باید اجرای صحیح قانون، به ویژه قانون امر به معروف و نهی از منکر را از مسوولان مطالبه کنند.
حجت الاسلام فاطمی یادآورد شد: اجرای این قانون در دستگاه های اجرایی بایستی به صورت ویژه مورد توجه باشد.

 انتهای خبر /1027ج


کد مطلب: 25789

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25789/اربعین-امام-حسین-بزرگترین-همایش-جهانی-تبدیل-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir