کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در استان چهارمحال و بختياري؛

راه‌اندازي نخستين سامانه رزرواسيون اينترنتي هتل‌هاي سراسر ايران

4 آذر 1394 ساعت 12:07

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: نخستين سامانه رزرواسيون اينترنتي هتل‌هاي سراسر ايران در استان چهارمحال و بختياري راه‌اندازي شد.


به گزارش جهانبین نیوز بهمن عسگري سوادجاني در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما از آغاز به كار نخستين سامانه رزرواسيون اينترنتي هتل‌هاي سراسر ايران در چهارمحال و بختياري خبر داد و اظهار داشت: وب سايت اين مجموعه داراي نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت مي‌باشد.

بهمن عسگري سوادجاني با بيان اينكه در حال حاضر تعداد ۵ دفتر اطلاع رساني گردشگري و رزرواسيون اماكن اقامتي در استان در حال فعاليت مي‌باشند كه مجوز فعاليت شان را از اين اداره كل اخذ نموده‌اند افزود: مركز رزرواسيون و اطلاع‌رساني شهركرد با اخذ نماد اعتماد الكترونيكي و با ايجاد بستر مناسب براي پرداخت الكترونيكي براي نخستين بار خدمات مذكور را از طريق اينترنت به متقاضيان ارايه مي‌نمايد.

مراكز اطلاع رساني و رزرواسيون به مراكزي اطلاق مي‌شود كه در آن خدماتي از قبيل اطلاع‌رساني در ارتباط با مراكز گردشگري، هدايت، راهنمايي گردشگران، تامين و تخصيص اقامتگاه مجاز گردشگري به گردشگران و مسافران ارايه مي‌دهد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 25752

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25752/راه-اندازي-نخستين-سامانه-رزرواسيون-اينترنتي-هتل-هاي-سراسر-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir