کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) خبر داد

برگزاری ۸۸۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری

25 آبان 1394 ساعت 16:32

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با بیان اینکه ۸۸۰ عنوان برنامه برای هفته بسیج برگزار خواهد شد افزود: ۳۰ برنامه درون‌سازمانی و ۸۵۰ برنامه بصورت برون‌سازمانی برگزار خواهند شد.


به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد: در آستانه ۵ آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه در ۵ آذر ۵۸ و در کمتر از یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی بسیج تشکیل شد ادامه داد: این در حالی بود که هنوز خبری از جنگ نبود و این یعنی بسیج تنها برای اهداف نظامی ایجاد نشده است.

محمدسلیمانی ادامه داد: نمی‌توان از خدمات بسیج در جنگ چشم‌پوشی کرد ولی باید بدانیم حضور بسیجیان در جنگ باعث شد بسیج به عنوان نیروی نظامی مطرح شود.

وی بسیج استراتژی انقلاب دانست و تلکید کرد: پیوند ناگسستنی و همیشگی با ولایت، حریت، اطاعت آگاهانه، عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، شهادت عاشقانه، ایثارگری کریمانه، زهد و قناعت به حداقل‌ها، تواضع و صمیمیت، خود را از مردم دانستن و بین مردم بودن، شجاعت، صلابت و کوبندگی، ابتکار و خلاقیت جزء ویژگی‌های بارز و منحصربه‌فرد بسیجیان است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) شعار محوری هفته بسیج را "بسیج یعنی دست قدرت خدا" عنوان و خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال در چهار محور شامل، تقویت استکبارستیزی، ایستادگی و مقاومت، تبیین اقتصاد مقاومتی و توسعه، همایش اقتدار و آمادگی بسیج، تبیین توانمندی‌های بسیج در جلوگیری از نفوذ است.

محمدسلیمانی با بیان اینکه ۸۸۰ عنوان برنامه برای هفته بسیج برگزار خواهد شد افزود: ۳۰ برنامه درون‌سازمانی و ۸۵۰ برنامه بصورت برون‌سازمانی برگزار خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: عمده برنامه‌هایی که در این هفته برگزار می‌شوند، کلنگ‌زنی ۵ استخر در سطح استان، کلنگ‌زنی ۱۱ سوله صالحین در شهرستان‌های فارسان، سامان، بروجن، اردل و شهرکرد، کلنگ‌زنی سوله ۹ دی در شهرستان بن، کلنگ‌زنی ۱۰ حوزه مقاومت در شهرستان‌های فارسان، لردگان، سامان، بروجن، اردل، اردگان و شهرکرد، تجهیز کامل حوزه‌های بسیج با امکاناتی چون خودرو و همه وسایل مورد نیاز هستند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها، دیدار با خانوده‌های شهدا همراه با اهدای نماد مخصوص و کتاب کنگره به آن‌ها، دیدار با رزمنده‌های بسیجی و دیدار با بازنشستگان اقشار مختلف، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عنوان شکوه عترت، برگزاری همایش زینبیون در مدارس استان، برگزاری همایش آبروی محله ( برنامه ویژه برای محله‌های مختلف شهر است تا مردم از خاطرات شهدای محلشان بگویند)، اجتماع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر با عنوان شکوه ایستادگی، برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در ۵ و ۶ آذرماه در رحمتیه شهرکرد با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین، الزهرا و کوثر را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و گفت: در روز چهار آذر فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

محمدسلیمانی به تجلیل از خادمین کنگره شهدا، تجلیل از فعالان کنگره شهدا و حوزه رسانه اشاره و بیان داشت: گردهمایی میقات صالحین در نماز جمعه، رونمایی از کتاب کنگره، برگزاری مسابقات ورزشی و... از جمله برنامه‌های مهم این هفته هستند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25610

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25610/برگزاری-۸۸۰-عنوان-برنامه-هفته-بسیج-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir