کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیران دولتی از دخالت در انتخابات بپرهیزند

24 آبان 1394 ساعت 8:52

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان و مدیران دولتی، امنیتی، فرهنگی و... حق ندارند نظر و عقیده خود را تحت نام و عنوان مسئولیتش بیان کنند چون این نوعی دخالت دولت در امر انتخابات به شمار می‌رود که غلط است.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: عدم حضور مدیران استان در جلسات اداری رویه غلطی است که متاسفانه چند وقتی است در استان باب شده است.

وی تاکید کرد: مدیران یا نماینده تام‌الاختیارشان باید در جلسات مهم استان شرکت کنند چون رای و نظر مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی در این جلسات الزامی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال‌جاری اعتبارات تملک دارایی دیرتر از سال گذشته ابلاغ شد بیان داشت: این به دلیل وضعیت بد مالی کشور است ولی در حال حاضر اوضاع بهبود پیدا کرده و به مرور اعتبارات ملی، ملی – استانی و ۱۸۰ ابلاغ می‌شوند.

سلیمانی به کارهای فرهنگی بسیار بزرگی در طی سال ۹۴ انجام گرفته است اشاره و خاطرنشان کرد: برای اجرای این کارها از اعتبارات نهادهای ملی، استانی، مردم و شهرداری‌ها کمک گرفته شد و این امر جز در سایه وحدت و هم‌دلی که بین مسئولان و بزرگان استان حاکم است امکان‌پذیر نبود.

وی اضافه کرد: مسئولان و مدیران دولتی، امنیتی، فرهنگی و... حق ندارند نظر و عقیده خود را تحت نام و عنوان مسئولیتش بیان کنند چون این نوعی دخالت دولت در امر انتخابات به شمار می‌رود که غلط است.

استاندار چهارمحال و بختیاری توجه به قانون برای دوری از شائبه‌ها در انتخابات را ضروری عنوان و گفت: نباید از مسئولیت‌مان در بحث‌های سیاسی استفاده کنیم و اگر نظر یا عقیده‌ایی داریم باید خارج از وقت اداری و بدون استفاده از امکانات دولتی باشد.

سلیمانی بیان داشت: مدیران مراقب باشند اکنون که به انتخابات نزدیک‌ می‌شویم در روستاگردی‌ها، منطقه‌گردی‌ها و خانه‌گردی‌ها همراه نمایندگان نباشند و این درحالی است که نمایندگان مجلس همچنان به عنوان ناظر حق سرکشی به ادارات و اورگان‌های دولتی را دارند.

استاندار چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه همانطور که ارباب‌رجوع باید تکریم شود وجاهت مدیران و کارمندان دولتی نیز باید حفظ شود ادامه داد: کار دستگاه‌های نظارتی نظارت است ولی حریم‌ها باید حفظ شوند.

وی حفظ حریم کارمندی و مدیریتی را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: دستگاه نظارتی حق صدور حکم را ندارد و این کار فقط به عهده قاضی است.

سلیمانی از ادارات، آموزش و پرورش و بسیج خواست برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به موکب حضرت قمربنی‌هاشم (ع) دست به دست هم دهند و فیش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی را بین دانش‌آموزان مدارس، کارکنان ادارات و اعضای بسیج توزیع کنند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25569

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25569/مدیران-دولتی-دخالت-انتخابات-بپرهیزند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir