کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم لردگان در مجلس:

طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری راهی برای تبدیل شدن استان به قطب گردشگری کشور

29 مهر 1394 ساعت 15:25

نماینده مردم لردگان در مجلس گفت: استان چهارمحال وبختیاری دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که می تواند استان را به قطب گردشگری کشور تبدیل کند.


به گزارش جهانبین نیوز، مجید جلیل سرقلعه در نشست خبری  ضمن تسلیت به مناسبت  فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: باید یاد قیام عاشورا زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال وبختیاری دارای ظرفیت‎های گردشگری مهم و با اهمیتی است بیان کرد: ظرفیت‎های گردشگری استان نیازمند به توجه ویژه از سوی مشارکت بخش خصوصی است که باید در این راستا تلاش کرد.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقتصاد گردشگری استان  ظرفیت‎های مهمی در حوزه گردشگری دارد و باید این ظرفیت‎های باالقوه را باالفعل کنیم .

وی با اعلام اینکه طرح جامع گردشگری استان تدوین وتصویب شده است ومنتظر ابلاغ آن به استان هستیم گفت: درصورت ابلاغ طرح جامع آن به استان و تصویب بودجه این طرح استان پتانسیل این را دارد که به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

جلیل با بیان اینکه مسکن مهم‌ترین پایه در کشور است، اظهار کرد: دولت یازدهم متعهد شد که مسکن مهر را تاپایان امسال تکمیل و به متقاضیان واگذار کند.

وی تعداد مسکن مهرهای تکمیل شده در کشور را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد اعلام کرد و افزود: دولت باید ۴ میلیون واحد مسکن مهر دیگر با پایان سال آماده و به متقاضیان تحویل دهد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن استان در کمسیون تلفیق مجوز ۲۱۵ گرفته است، افزود: از سال ۹۵ اعتبارات دولتی پروژه راه‌آهن عملیاتی می‌شود اما به دلیل اینکه دولت توانایی اجرای این پروژه را ندارد بخش خصوصی باید در این پروژه مشارکت کند.



انتهای خبر/1027ج


کد مطلب: 25115

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25115/طرح-جامع-گردشگری-چهارمحال-بختیاری-راهی-تبدیل-شدن-استان-قطب-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir