کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون تهذيب حوزه هاي علميه کشور:

اقامه و احياي دين اسلام از مهمترين برکات انقلاب اسلامي است

9 شهريور 1394 ساعت 13:37

حجت الاسلام همتيان اقامه و احياي دين اسلام را از مهمترين برکات انقلاب اسلامي دانست و گفت: پايداري و مقاومت بر ارزش هاي ديني از مهم ترين آموزه هاي اسلام است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، معاون تهذيب حوزه هاي علميه کشور در همايش بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر در شهرکرد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: اين شهيدان گرانقدر سربازان امام عصر (عج) هستند که امام خميني (ره) توانست با کمک آنان، انقلاب اسلامي را به پيروزي برساند و دين را اقامه کند.

حجت الاسلام محمد همتيان افزود: راه شهيدان باهنر و رجايي نقشه راهي براي دولتمردان و ملت ايران است که بايد به نحو ويژه مورد توجه قرار گيرد.

وي، اقامه و احياي دين اسلام را از مهمترين برکات انقلاب اسلامي دانست و گفت: پايداري و مقاومت بر ارزش هاي ديني از مهم ترين آموزه هاي اسلام است.

همتيان ادامه داد: تأسي به آموزه هاي اسلامي، موفقيت تيم مذاکره کننده در مذاکرات هسته اي را رقم زد و زمينه برداشته شدن تحريم ها را فراهم کرد.

وي ناکامي آمريکا در تحريم هاي ظالمانه عليه ايران را حاصل مقاومت مردم و هدايت هاي مقام معظم رهبري دانست.

معاون تهذيب حوزه هاي علميه کشور خاطرنشان کرد: مردم هوشيار کشورمان هم با صبوري و پايداري، در برابر سختي هاي ناشي از تحريم ها و توطئه هاي دشمن ايستادگي کردند.

حجت الاسلام همتيان، شهيدان رجايي و باهنر سرمشق تعامل با و مبتکر درس هاي به يادماندني مردم در تاريخ انقلاب اسلامي بودند.

به گزارش اساتيد برتر: همزمان با ۸ شهريور سالروز انفجار دفتر نخست وزيري در تهران در سال ۱۳۶۰ به دست منافقان کوردل و شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامي، شهيد محمدعلي رجايي رئيس جمهور و شهيد حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر نخست وزير، همايش بزرگداشتي در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) شهرکرد برگزار شد و در پايان اين برنامه که جمعي از مديران و کارمندان ادارات و نهادهاي اجرايي و انقلابي استان چهارمحال و بختياري حضور داشتند، نماز وحدت اقامه شد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24216

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24216/اقامه-احياي-دين-اسلام-مهمترين-برکات-انقلاب-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir