کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح پروژه ايستگاه 20/63 كيلوولت شهرك صنعتي شهركرد

8 شهريور 1394 ساعت 13:32

همزمان با هفته گراميداشت دولت پروژه احداث ايستگاه برق ۲۰/۶۳ كيلوولت شهيد سيد اكبر موسوي شهرك صنعتي شهركرد استان چهارمحال و بختياري افتتاح شد.


به گزارش جهانبین نیوز استاندار چهارمحال و بختياري در اين مراسم گفت: عملكرد وزارت نيرو در بحث توسعه زير ساخت هاي حوزه برق در استان چهارمحال و بختياري را مطلوب ارزيابي كرد و ابراز اميدواري كرد كه مسئولين بر اساس جدول زمان بندي شده به تعهدات خود در اين خصوص عمل نمايند.

قاسم سليماني با بيان اينكه تقدير و تشكر نبايد مانع از ادامه حركت رو به جلو يك مجموعه شود اظهار كرد: استان چهارمحال و بختياري در بخش هايي نيازمند تقويت و احداث پست هاي جديد است كه ضروريست مسئولين ذيربط هر چه سريع تر اين امر را در دستور كار خود قرار دهند.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در آيين افتتاح این پروژه گفت: با بهره برداري از ايستگاه ۲۰/۶۳ كيلو ولت شهيد سيد اكبر موسوي شهرك صنعتي شهركرد كه عمليات اجرايي آن از سال ۱۳۸۸ آغاز و در سال ۱۳۹۳ به اتمام رسيده علاوه بر تأمين برق متقاضيان جديد ،موجب تقويت سيستم برقرساني و پايداري شبكه برق منطقه و همچنين باعث رفع افت ولتاژ استاندارد ،كاهش تلفات انرژي و بار خطوط برق مصرفي مشتركين اين شهرك صنعتي مي گردد.

رضا گنجي افزود: اين ايستگاه در زميني به مساحت حدود يك هكتار كه بر اساس تفاهم نامه ي ميان اين شركت و شركت برق منطقه اي اصفهان بصورت رايگان به اين امر اختصاص يافته و با هزينه اجرايي ۱۵۰ ميليارد ريال شامل هزينه هاي مشاوره ،نظارت ،خدمات مهندسي ، عمليات ساختماني و تأسيساتي ،خريد تجهيزات ،نصب و تست و راه اندازي به بهره برداري رسيده است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24196

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24196/افتتاح-پروژه-ايستگاه-20-63-كيلوولت-شهرك-صنعتي-شهركرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir