کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل صداو سيماي چهارمحال و بختياري:

ظرفيت ايده آوري و غني سازي فکري در برگزاري کنگره شهداي استان، وطيفه رسانه استاني است

11 مرداد 1394 ساعت 17:25

مديرکل صدا و سيماي استان: صدا و سيماي استان بايد با توجه به توانمندي و ظرفيت موجود بايد در توليد ايده، فکر و محتواي اثرگذار و فرهنگ ساز براي برنامه هاي مختلف راديويي و تلويزيوني هم مؤثر باشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، مهرداد عظيمي، صبح امروز يک شنبه، در هفتمين نشست شوراي بسيج صدا و سيما،با اشاره به اهميت و ضرورت ترويج و تبيين فرهنگ ناب ايثار و شهادت در جامعه، حسن همکاري و تلاش براي برگزاري باشکوه نخستين کنگره ملي شهداي استان را خواستار شد.

وي،با اشاره به عملکرد و فعاليت هاي موثر بسيج به عنوان يک نيروي مردمي و کارآمد در صحنه هاي حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامي، اهميت بسيج صدا و سيما در کمک به تحقق اهداف و افتخار رسانه ملي براي رشد و تعالي جامعه را يادآور شد.

عظيمي،گسترش اخلاق و معنويت در مرکز را از وظايف اصلي بسيج دانست و توجه جدي به بحث ايثار و شهادت، دفاع مقدس، روحيه و اخلاص بسيجي، پيروي از منويات و دغدغه هاي مقام معظم رهبري ، جريان شناسي و رصد اوضاع در حوزه هاي مختلف، هوشياري و بصيرت سياسي ضمن پرهيز از سياسي کاري و سياست زدگي، کمک به ارتقاء عملکرد مرکز با تعامل، همدلي و مشاوره صحيح و توجه به جايگاه رسانه را از ديگر شاخصه ها و انتظارات از بسيج صدا و سيما برشمرد.

به گزارش بام ايران خبر، کنگره سرداران و دو هزار و 400شهيد چهارمحال و بختياري قرار است مهرماه امسال در شهرکرد برگزار شد.


انتهاي پيام1020ج /510ب


کد مطلب: 23842

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23842/ظرفيت-ايده-آوري-غني-سازي-فکري-برگزاري-کنگره-شهداي-استان-وطيفه-رسانه-استاني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir