کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه هفشجان:

تردید در مقدار بدهی های بلوکه شده از 180 میلیارد تا 30 میلیارد دلار

10 مرداد 1394 ساعت 11:24

امام جمعه هفشجان گفت: از اول انقلاب تا کنون هرچیزی که به گوش ما رسید در رابطه با دارایی بلوک شده مبلغ ۱۸۰ ذمیلیارد دلار بوده است ولی متاسفانه بعد از مبحث توافق ، بعضی مسئولین نظام اذعان می دهند که ۳۰ میلیارد دلار است که باید این تفاوت را جوابگو باشند.


حجت السلام و المسلمین سید حسن جلالی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به خیانتی که به نظام جمهوری اسلامی و بعضی کشورهای مسلمان شده از جمله صدور خون آلوده به ویروس اچ آی وی و همچنین بی تفاوتی به اهانت مقدسات اسلامی در روزنامه ها و مجلات فرانسوی اظهار داشت: مسئولین نظام جمهوری اسلامی نباید نسبت به اینها بی اعتنا باشند.

وی تصریح کرد: مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران باید گستاخی این ها را پاسخ دهند و به آن ها هیچ گونه اعتمادی نکنند.

جلالی به مردم درباره نتایج مذاکرات و برخورد با شیطان پرست ها گوشزد کرد و گفت: مسئولین و مردم باید تابع دستورات مقام معظم رهبری باشند و هر چیزی را که ایشان فرمودند اجرا و رعایت کنند.

وی در رابطه با بدهی های بلوکه شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایت های کشورهای بیگانه اینگونه تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون هرچیزی که به گوش ما رسید در رابطه با دارایی بلوک شده مبلغ ۱۸۰ میلیارد دلار بوده است ولی متاسفانه بعد از مبحث توافق ، بعضی مسئولین نظام اذعان می دهند که ۳۰ میلیارد دلار است که باید این تفاوت را جوابگو باشند.

امام جمعه هفشجان ، به سالگرد شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری سالگرد نهضت مشروطه اشاره کرد و اذعان داشت: امام راحل فرموده اند : مبادا دچار سرنوشت انقلاب مشروطه شوید که انقلاب به دست نااهلان بیافتد و از مبانی اسلامی جدا و غرب زده ها عنان حکومت را به دست بگیرند.

جلالی با بیان اینکه ، ما نباید هیچ گاه حرف غربی ها و غرب زده ها را گوش دهیم و همواره باید مراقب سوء استفاده های آن ها باشیم تصریح کرد: ما میبینیم مجموعه فرهنگ غربی در جامعه توسط شبکه های ماهواره ای چهره مذهبی شهرها را متلاشی کرده است.

وی ادامه داد: بی حجابی، بی بند و باری در سطح شهرها ، رواج مظاهر منحط غربی در مجالس شادی و عروسی ها همه زنگ خطرهایی است برای به چالش کشیدن نظام مقدس اسلامی که باید آن را جدی گرفت.


انتهای پیام: ۱۰۲۸/ج


کد مطلب: 23825

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23825/تردید-مقدار-بدهی-های-بلوکه-شده-180-میلیارد-30-دلار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir