کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ملتی که موتور محرکه‌اش نماز شد محال است که در برابر دشمنان و فتنه افکنی‌ها شکست بخورد

9 مرداد 1394 ساعت 11:25

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت:اگر نماز جای خود را در زندگی فردی جامعه پیدا کند قطعا آن جامعه رستگار خواهد شد چراکه نماز پشتوانه ملت است.


به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در آیین ختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی اظهار داشت: صفادادن و جلادادن دل و درون باید خروجی این گونه جلسات و گفتمان‌ها باشد چرا که هر چه در این عالم هست از برکت وجود نماز است و ملت اسلامی باید از نماز کمال بهره را ببرند

وی تصریح کرد: ملتی که نماز پشتوانه‌اش باشد به طور قطع پیروز است اما به شرطی که نماز موتور محرکه آن ملت باشد و نمازی که اقامه می‌شود نیز به معنای واقعی کلمه نمازخدایی باشد و ملت از آن بهره بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام بیان داشت: ملتی که موتور محرکه‌اش نماز شد محال است که آن امت در برابر دشمنان و فتنه افکنی‌ها شکست بخورد.

امام جمعه شهرکردبا اشاره به اینکه ما انسان‌ها از درک و توصیف ظرفیت و حقیقت نماز عاجز و ناتوان هستیم گفت: به یقین دل و درون ما از درک و توصیف معارف نماز تهی است بنابراین نمی‌توانیم این ظرفیت عظیم را به درستی و خوبی توصیف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز و برپایی نمایشگاه بزرگ از دستاوردهای دستگاه با موضوع نماز را در برابر عظمت و شکوه نماز ناچیز است.

وی تصریح کرد: اگر چه این اقدامات ستودنی و ارزشمند هستند اما عظمت، شکوه، جایگاه و منزلت نماز کجا و این کارها و حرف‌ها و قدم‌هایی که ما برای این فریضه بزرگ الهی برمیداریم کجا!

حجت الاسلام و المسلمین نکونام بیان داشت : به یقیین نماز باید از دل و درون ما بجوشد تا چراغ راه شود و ما را به معراج و سعادت برساند

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه متأسفانه تا رسیدن و درک جایگاه واقعی نماز فاصله بسیار داریم گفت: باید نگاه‌مان را به نماز عوض کنیم و بکوشیم رفاقت‌مان را با نماز بیشتر کنیم و بدانیم که هیچ چیز جز نماز نمی‌تواند ما را به مقصد برساند.

امام جمعه شهرکرد نماز را تنها پل ارتباط بین انسان و خدا دانست و افزود: اگر بزرگان امروز جامعه ما هم به این بزرگی و عظمت دست یافته اند قطعا از برکت نماز بوده است بنابراین همه چیز و همه امور از نماز نشئت می‌گیرد.

وی تاکید کرد:همه امور باید از نماز نشات بگیرد و از این جاذبه عظیم در فضا های مجازی نیز بهترین استفاده را برد.


انتهای پیام/1028ج


کد مطلب: 23813

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23813/ملتی-موتور-محرکه-اش-نماز-محال-برابر-دشمنان-فتنه-افکنی-ها-شکست-بخورد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir