کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار سامان :

ساخت المان شهداء شهرستان سامان

8 مرداد 1394 ساعت 10:24

فرماندار شهرستان سامان از ساخت المان شهداي شهر سامان در فلکه شهداء اين شهر خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، سعيد صالحي اردلي در کار گروه ايثار و شهادت با بيان اينکه المان شهداي شهر سامان تا قبل از کنگره شهداي استان ساخته و نصب خواهد شد، اظهار داشت: در حال حاضر اعتبار در نظر گرفته شده براي اين طرح ۵۰ ميليون تومان است.

صالحي با بيان اينکه دو طرح لاله و عروج براي المان شهداي شهر سامان در نظر گرفته شده است، بيان داشت: مرمت و بازسازي قبور شهداي کمتر از پنج شهيد در روستا ها در حال انجام است.

وي با بيان اينکه مرمت قبور شهداي شوراب صغير انجام شده است ، اذعان داشت: بازسازي و مرمت قبور شهداي روستاي چلوان و چمزين در حال انجام است.

صالحي با اشاره بر اينکه در راستاي بازسازي قبور شهداء به ازاي هر شهيد سه ميليون تومان اختصاص داده شده است ، ياد آور شد: نصب تصاوير شهداي شهرستان سامان از بلوار معلم تا فلکه شهداء که با همکاري شهرداري و بنياد شهيد بايد صورت گيرد.

وي افزود: طرح مطالعاتي تپه نور الشهداء شهر سامان صورت گرفته و ساماندهي تپه نور الشهداء از اولويت هاي کاري شهرداري ايت که بايد اقدامات لازم را هرچه سريعتر انجام و گزارشي در اين زمينه در کارگروه ايثار و شهادت بعدي ارائه دهد.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 23806

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23806/ساخت-المان-شهداء-شهرستان-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir