کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد دانشگاه شهرکرد:

بي غيرت کردن انسان ها از اهداف پروتکل هاي ۲۴ گانه صهيونيسم

7 مرداد 1394 ساعت 12:54

ماهواره يکي از ابزار نظام سلطه و صهيونيسم براي نيل به اهداف نامشروع است.بي غيرت کردن و بي حيا کردن انسان ها ، سست کردن عقايد مذهبي - فرهنگي هر جامعه دقيقا در راستاي پروتکل هاي ۲۴ گانه صهيونيسم براي تحقق اهداف خودشان است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، دکتر احمدرضا بسيج گفت: ماهواره يکي از ابزار هاي نرم افزاري نظام سلطه و به ويژه صهيونيسم بين الملل است که در راستاي اهداف نامشروع آنها به کار مي رود.

دکتر بسيج افزود: صهيونيسم جهاني بر اساس آموزه هاي تحريف شده تورات معتقد است کل جهان بايد در خدمت قوم يهود قرار گيرد و از سده هاي گذشته براي رسيدن به اين هدف برنامه ريزي هاي گسترده اي را صورت داده است و اين برنامه ها و مهندسي ها در دو حوزه نرم افزاري و سخت افزاري صورت گرفته است.

تحميل جنگ سخت، ساخت فيلم و سريال و فرقه سازي از ابزار نظام سلطه

مسئول بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در حوزه سخت افزاري ايجاد جنگ ها و در دست گرفتن اقتصاد و مانند آن است و در حوزه نرم افزاري ايجاد فرقه هاي گوناگون مانند شيطان پرستي وهابيت، بهائيت، عرفان هاي کاذب و مانند آن و نيز از طريق فيلم،سريال و مطبوعات در جهت تقويت نظام سلطه جهاني در حال فعاليت است.

بي غيرت کردن انسان ها از اهداف پروتکل هاي ۲۴ گانه صهيونيسم

اين استاد دانشگاه و کارشناس مسايل فرهنگي اجتماعي، خاطرنشان کرد: بنابراين مطالعه عميق نسبت به آنچه در جهان امروز جريان دارد، روشن مي کند که ويران ساختن خانواده ها و بي غيرت کردن و بي حيا کردن انسان ها ، سست کردن عقايد مذهبي - فرهنگي هر جامعه دقيقا در راستاي پروتکل هاي ۲۴ گانه صهيونيسم براي تحقق اهداف خودشان است، بنابراين بخشي از پول صرف ساخت موشک، تانک و گلوله مي شود تا سينه جوانان را بشکافد و خانه ها را بر سر مردم فلسطين، افغانستان،عراق، سوريه و يا هر کجاي ديگر جهان خراب کند و بخش ديگر اين پول را صرف ساخت فيلم ،سريال، موسيقي و مانند آن مي شود تا جان و روح مردم و مخاطبان را ويران کند و خانواده ها را که اساس پيشرفت و تعالي معنوي است از درون تهي سازد .

ماهواره، براي از بين بردن غيرت و حيا آمده است

اين استاد برجسته دانشگاه با اشاره به رويکرد اساسي ماهواره گفت: ماهواره براساس ايجاد جاذبه هاي جنسي، تبليغي، تفريحي و ارضاي علايق مختلف آمده است و درون مايه همه برنامه ها چيزي جز سست کردن اعتقادات و از بين بردن غيرت و حيا نيست .

هم انديشي عقلا و انديشمندان براي مقابله با آسيب هاي ماهواره الزامي است

احمدرضا بسيج، اولين قدم براي مبارزه و برون رفت از هر مشکل را شناخت دقيق و همه جانبه از مشکل دانست و گفت: ابتدا بايد راهکار ها و هر آن چيزي را که دشمن در حال انجام است بشناسيم و سپس عقلاي قوم و مسئولين جامعه و انديشمندان براي مبارزه با آن برنامه ريزي حساب شده و دراز مدت و علمي داشته باشند و ربط ميان اين دو مقوله چيزي است به نام آگاهي عامه مردم که بايد آنان را از سياست ها و برنامه هاي تدارک ديده دشمن آگاه کنيم .

وي بداخلاقي، بي توجهي به ارزش ها، فراموشي اعتقادات، بحران هاي روحي رواني، گرايش به مد و مدگرايي، ارتباط با نامحرم، دوري از خانواده و از بين رفتن صله رحم را از آفات و اثرات مخرب ماهواره براي بيننده آن عنوان کرد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23789

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23789/بي-غيرت-کردن-انسان-اهداف-پروتکل-هاي-۲۴-گانه-صهيونيسم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir