کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در فرهنگسراي بروجن/

افتتاحيه نخستين اردوي آموزشي برگزيدگان مسابقات رياضي تورنمت ايران در بروجن برگزار شد

7 مرداد 1394 ساعت 12:27

افتتاحيه نخستين اردوي آموزشي برگزيدگان مسابقات رياضي تورنمت ايران شامگاه سه شنبه در فرهنگسراي بروجن برگزار شد.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، مدیر خانه ریاضیات بروجن در آيين افتتاحيه نخستين اردوي آموزشي برگزيدگان مسابقات رياضي تورنمت ايران با بيان اين که مرکز اين مسابقات در کشور روسيه است، اظهار داشت: تعدادي از شهرهاي ايران در آن مرکز عضو هستند و اين مسابقات هرساله برگزار مي شود.

قربانعلی نصيري با بيان اين که در سالهاي گذشته حدود چهار تيم از ايران در اردوي آموزشي در روسيه شرکت ميکردند، گفت: از سال جاري شوراي خانه رياضيات به خاطر اين که دانش آموزان بيشتري انگيزه شرکت در اين مسابقه داشته باشند تصميم گرفت اردوي مشابهي که در روسيه برگزار ميشد را در ايران برگزار کنند.

وي با اشاره به اين که خانه رياضيات بروجن داوطلبانه ميزبان تورنمت شد، خاطر نشان کرد: ازحدود ۱۵ استان ۱۰۵ دانش آموز در اين دوره شرکت دارند .

مدير خانه رياضيات بروجن گفت: ۱۵ استاد از دانشگاه صنعتي شريف، دانشگاه صنعتي اميرکبير و مرکز دانش پژوهان جوان ايران در اين تورنمت حضور دارند

نصيري با بيان اين که در طي چهار روز حدود پنج پروژه براي دانش آموزان تعريف مي شود و دانش آموزان در طي چهار روز بر روي اين پروژه ها فعاليت ميکنند، افزود: در نهايت دانش آموزاني که بتوانند بهترين پروژه ها را کاملتر ارائه دهند برگزيده اين قسمت از اردو خواهند شد.

گفته ميشود مسابقات رياضي تورنمنت ايران به مدت چهار روز ار ششم الي نهم مرداد در دانشگاه آزاد بروجن برگزار ميشود.

انتهاي پيام/۵۴۰/ک/


کد مطلب: 23786

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23786/افتتاحيه-نخستين-اردوي-آموزشي-برگزيدگان-مسابقات-رياضي-تورنمت-ايران-بروجن-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir