کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری:

مسئولان باید مروج فرهنگ دینی در کشور باشند

15 تير 1394 ساعت 9:42

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسئولان باید مروج فرهنگ دینی در کشور باشند و براساس فرمایش امام صادق (ع)، مشروعیت نظام، از ولایت الهی است و غیر از این حرام است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: مسئولین دولت باید نگاه دین مداری را در راس کار های خود قرار دهند تا در کارهایشان تاثیرات قوی تری را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد : اگر همه ما آنچه را که اولیاء دین برای ما ترسیم کرده اند انجام دهیم قطعا در کارها و عملکردمان قویتر عمل کرده ایم.

نکونام نظام جمهوری اسلامی ایران را نشات گر فته از نگاه ولایت دانست و افزود: خداوند تبارک و تعالی ما را به ولایت و نظام عادلی امر کرده که در این نظام اجرای عدل لازم و ضروری بوده است.

وی اذعان داشت: کسانی که در نظام طاغوت کار می کنند بدانند که کار کردن در این نظام حرام است و نظامی حلال خواهد بود که بر پایه عدل بنا شده باشد.

نکونام بیان داشت: ما باید قدر خودمان را بدانیم که در نظامی خدمت میکنیم که همه چیز آن بر پایه عدل و دین مداری استوار است.

وی به ماه پر فضیلت رمضان اشاره کرد و گفت: مراقب باشیم در این ماه از اسراف کردن بپرهیزیم و اقدامی را انجام ندهیم که مورد خشم خداوند قرار گیرد.

نکونام یاد آور شد: مسئولین باید آنچه را که در اختیارشان قرار می گیرد بتوانند به خوبی از آن در راستای توسعه استان به کار گیرند.

وی افزود.: اگر همه کارهایی که در این نظام صورت می گیرد رنگ و بوی خدایی داشته باشد قطعا راحت می توان دشمن را نیز سرکوب کرد.

نکونام اظهار داشت:تیم مذاکره کننده نباید فراموش کند که در دل دشمن قرار گرفته است و این تیم باید هر حرف و کاری که انجام می دهند بر پایه دین بوده و هیچ گاه خود را از این خط جدا نکنند.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23421

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23421/مسئولان-باید-مروج-فرهنگ-دینی-کشور-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir