کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بخش زاینده رود/

کلنگ احداث ساختمان بخشداري زاينده رود زده شد

4 خرداد 1394 ساعت 8:17

کلنگ احداث ساختمان بخشداري زاينده رود در هوره زده شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، بخشدار زاينده رود در مراسم کللنگ زني ساختمان بخشداري زاينده رود اظهار داشت: کلنگ احداث ساختمان بخشداري زاينده رود در شهرستان سامان زده شدف اين ساختمان در سه طبقه در متراژ سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و زير بنا هزار و ۵۰۰ متر مربع طراحي شده است.

عيسي ملکي با بيان اينکه اعتبار در نظر گرفته شده براي اين پروژه ۱۵ ميليارد ريال است ، عنوان کرد: اکنون ۷۰۰ ميليون تومان اعتبار مصوب براي اين ساختمان وجود دارد.

وي با بيان اينکه اميد است که اين ساختمان در کوتاه ترين زمان ساخته شود ، تصريح کرد: پيش بيني شده اين ساختمان تا ۱۸ ماه آينده به اتمام برسد.

ملکي با بيان اينکه در سال گذشته اولويت بندي کاري در رساتاي کشاورزي، آب و فاضلاب و بهسازي شبکه هاي ،آبرساني بخش زاينده رود بوده است، عنوان کرد: اولويت سال جاري در بخش زاينده رود راه و شهرسازي، رفع نقاط حادثه خيز و گردشگري و بهسازي و آسفالت تمامي کوچه هاي روستاها است.

اعتبارات سال جاري پنج و نيم برابر سال ۹۲ است

معاون سياسي و امنيتي استاندار چهار محال و بختياري در اين مراسم با بيان اينکه ساخت ساختمان بخشداري زاينده رود يکي از کار هاي و اقدمات جزيي دولت تدبير و اميد در شهرستان سامان است، بيان داشت: شهرستان سامان ويترين استان چهار محال و بختياري است و علاوه بر ساختمان هاي دولتي و حاکميتي بايد ساختمان هاي ساکنين اين شهر زيبا باشد چرا که اين شهرستان شهرستان توريستي استان به حساب مي آيد.

خدابخش مرادي افزود:بايد در راستاي توسعه شهرستان از تمامي اجزا استفاده کنيم و فضا را براي توسعه شهرستان و استان در بخش گردشگري و کشاورزي در اين شهرستان فراهم کنيم.

مرادي با بيان اينکه اعتبار در سال جاري نسبت به سال ۹۲ پنج و نيم برابر رشد داشته است ، بيان داشت: در سال همدلي و همزباني، دولت و ملت شاهد مشارکت مردم و دولت در همه بخش ها باشيم و بتوانيم در مسير توسعه گام هاي زيادي برداريم.

وي با اشاره بر اينکه در سال جاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان را خواهيم داشت، تصريح کرد: رهبر انقلاب بيان داشتند که راي مردم حق الناس است و ميزان راي مردم است و در سال جاري ايمد است انتخاباتي قانوني و پرمشارکت داشته باشيم .



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 22615

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22615/کلنگ-احداث-ساختمان-بخشداري-زاينده-رود-زده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir