کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

سوم خرداد در تاريخ دفاع مقدس درخشندگي و برازندگي خاصي دارد

31 ارديبهشت 1394 ساعت 8:34

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: سوم خرداد هديه اي الهي به مردم غيور ايران اسلامي در دوران سخت دفاع مقدس بود که با نصرت و پيروزي رزمندگان اسلام به پايان رسيد و افتخار ديگري در دفتر شجاعتها و انقلاب اسلامي به ثبت رسيد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان کوهرنگ ضمن تشريح برنامه هاي گرامي داشت سوم خردادماه روز ملي مقاومت، ايثار و پيروزي، افزود: سوم خرداد، مهم ترين روز در تاريخ دوران دفاع مقدس به شمار مي رود.

سرهنگ پاسدار حميد يزداني گفت: برگزاري ويژه برنامه شب هاي خاطره، مراسم صبحگاهي مشترك و بيان ناگفته هاي جنگ، از برنامه هاي سوم خردادماه در کوهرنگ است.

يزداني با گراميداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر افزود: اين رويداد در تاريخ دفاع مقدس درخشندگي و برازندگي خاصي دارد.
 
وي با بيان اينکه فتح خرمشهر، فتح ارزش هايي بوده که مغفول مانده است تصريح کرد: اين ارزش ها بايد در جامعه با روحيه جوانمردي و عشق به ميهن نهادينه مي شود.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ افزود: فرزندان اين مرز و بوم توانستند اين فتح الفتوح را براي ملت رقم بزنند و عزت را در تاريخ ايران ماندگار کنند.
 
حميد يزداني بيان داشت: سالروز آزادسازي خرمشهر به عنوان يک روز ملي در کشور رقم خورده است.
 
اين مقام مسئول اظهار داشت: هر ملتي در تاريخ گردنه هاي متعددي را پيش رو دارد که سخت ترين و ماندگار ترين آنها دفاع از استقلال و تماميت و باورها است.

يزداني در پايان گفت: سوم خرداد هديه اي الهي به مردم غيورايران اسلامي در دوران سخت دفاع  مقدس بود که با نصرت و پيروزي رزمندگان اسلام به پايان رسيد و افتخار ديگري در دفتر شجاعتها و انقلاب اسلامي به ثبت رسيد.
 

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک


کد مطلب: 22537

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22537/سوم-خرداد-تاريخ-دفاع-مقدس-درخشندگي-برازندگي-خاصي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir