کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سيد محمد مهدي طباطبايي:

نور قرآن سرمنشا زندگي سعادتمند و ماهواره عاملي براي تضعيف بنيان خانواده ها است

6 ارديبهشت 1394 ساعت 13:12

سيد محمد مهدي طباطبايي قرآن را نور زندگي دانست و گفت: قرآن سرمنشا يک زندگي سعادتمند بوده و ماهواره ها بنيان خانواده را تضعيف مي کند.


به گزارش جهانبین نیوز سيد محمد مهدي طباطبايي در گفت و گو با زنگ خبر گفت: قرآن کتاب هدايت و زندگي است و درمان بسياري از مشکلات امروزي ما چه در سطح جامعه و چه در خانواده، در قرآن آمده است.


طباطبايي تصريح کرد: قرآن راهکارهاي يک زندگي سعادتمند را بيان کرده و نحوه تعامل ميان همسران و برخورد با فرزندان در قرآن آمده، که اگر سرمشق زندگي قرار بگيرد و در مشکلات و اختلافات به آن مراجعه نماييم؛ مشکلات زندگي کاهش يافته و زندگي هايي با نور قرآن خواهيم داشت.


وي خاطرنشان کرد: در خانه اي که همانند زندگي اهل بيت عليه السلام جلسات خانوادگي قرآن وجود داشته باشد مشکلي نخواهد بود و رفتار زوجين و تعامل با فرزندان قرآني خواهد بود.


طباطبايي گفت: حکم شرعي استفاده از ماهواره برطبق مرجع ديني هر شخصي است اما چيزي که به خوبي ملموس است تزلزل بنيان خانواده در خانواده هايي که بيننده شبکه هاي ماهواره اي هستند، مشهود است.


وي مديريت صحيح استفاده از اين شبکه ها را امري الزامي دانست و خاطر نشان کرد: اگر خانواده اي در استفاده از ماهواره مضطر است بايد مديريت شود و گرنه زندگي از هم متلاشي خواهد شد.


طباطبايي نظارت و کنترل مسئولين را نيز امري حياتي عنوان کرد و افزود: همانگونه که از ورود مواد مخدر در مرزها ممانعت شده و برخورد جدي مي شود؛ در مباحث فرهنگي نيز بايد جدي تر ورود پيداکنيم تا بتوانيم جامعه اي سالم و ايمن داشته باشيم.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22009

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22009/نور-قرآن-سرمنشا-زندگي-سعادتمند-ماهواره-عاملي-براي-تضعيف-بنيان-خانواده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir