کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

حفظ عزت و دستاوردهای نظام و لغو کلیه تحریم های ظالمانه، خواسته اساسی آحاد جامعه و مسئولین است

5 ارديبهشت 1394 ساعت 13:49

کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: زیاده خواهی طرفهای مذاکره به ویژه آمریکا، طولانی شدن زمان توافق، و شیوه لغو تحریم ها از چالش های فراروی مسایل هسته ای می باشند.


مجتبی صالحی فر کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و بین المللی، گفت:‌ پیروزی انقلاب اسلامی در ایران باعث زلزله سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جهان شد که هرچه به پیش می رویم ابعاد آن مشخص تر می شود و دنیای استکبار متوجه شده باید به مقابله با این اتفاق عظیم بپردازد .

صالحی فر، افزود: استقامت بی نظیر ملت در هشت سال دفاع مقدس و رشد فزاینده علمی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، به ویژه انرژی هسته ای و فن آوری های نوین، توجه قدرت های استکباری را به این کانون مهم و حساس در منطقه بیش از پیش جلب کرد.

وی اظهار کرد: پس از یک دهه فشارهای سنگین طرف های غربی برای برچیدن برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران از یک سو و مقاومت سلحشورانه مردم ایران در برابر این فشار ها و همزمانی توسعه و پیشرفت فناوری هسته ای باعث شد غربی ها به ویژه آمریکا به این نتیجه برسد که تنها راه باقی مانده مذاکره با ایران از طریق دیپلماسی است .

این کارشناس مسائل سیاسی چالش های فرارو در مورد مسائل هسته ای را یادآور شد و گفت: زیاده خواهی طرفهای مذاکره به ویژه آمریکا، طولانی شدن زمان توافق، و شیوه لغو تحریم ها از چالش های فراروی مسایل هسته ای می باشند.

وی، با تأکید بر ضرورت هوشیاری تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر حیله های دشمنان و توجه به این نکته که دشمن غیرقابل اعتماد است، حفظ عزت ملت و دستاوردهای به دست آمده و لغو کلیه تحریم های ظالمانه، را خواسته اساسی آحاد جامعه و مسئولین ارشد نظام دانست.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22002

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22002/حفظ-عزت-دستاوردهای-نظام-لغو-کلیه-تحریم-های-ظالمانه-خواسته-اساسی-آحاد-جامعه-مسئولین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir