کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

رعايت نکردن حجاب جامعه را به فساد مي کشاند/ مسئولان در توافق هسته‌اي بر مطالبات کشور پافشاري کنند

سلام لردگان , 29 فروردين 1394 ساعت 10:43

امام جمعه لردگان گفت: بايد در روند مذاکرات هسته‌اي و توافق براي رسيدن به اهداف، بر سر مطالبات کشور پافشاري کرده و کوتاه آمدن بر سر توافق به هر قيمتي به صلاح کشور نيست.


 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  لردگان، حجت‌الاسلام حسن انصاري  در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در تمامي فضائل به ويژه حجاب و عفاف الگوي بانوان هستند.
 

وي با اشاره به آيه 29 از سوره مبارکه نور گفت: خداوند در اين آيه خطاب به پيامبر مي‌فرمايد: «اي پيامبر به زن‌هاي مسلمان خود بگو چشمانتان را از نامحرم ببنديد و به نامحرم نگاه نکنيد».

انصاري افزود: هرچه زن عريان و با آرايش در جامعه نمايان شود، جامعه را به تباهي و فساد مي کشاند.

خطيب نماز جمعه لردگان در خصوص نحوه پوشش لباس زنان گفت: زن ها بايد عفت خود را رعايت کنند، و با توجه به فتواي مراجع و علما، زيبايي هاي خود را به ديگران نشان ندهند و لباس بدن‌نما، چادر نازک و کفش‌هاي پاشنه‌بلند نپوشند.

وي در خطبه دوم به مسائل روز و جنايات آل‌سعود در يمن اشاره کرد و اذعان داشت: مردم مظلوم يمن توسط آل‌سعود هر روز بمباران مي‌شوند و نيازمند کمک غذايي و دارويي هستند.

 امام جمعه لردگان ادامه داد: آل‌سعود در يمن زن، مرد و کودک را مي‌کشد و سازمان‌هاي بين‌المللي، حوثي‌ها را محکوم مي‌کنند، اين وضعيت حقوق بشر در دنياي امروزي است.

انصاري به مذاکرات و روند رو به رشد آن هم اشاره کرد و متذکر شد: رهبر معظم انقلاب در جريانات مذاکرات فرمودند: که من از تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي حمايت مي‌کنم، چراکه توافقي را امضا خواهند کرد که به منافع کشور و ملت باشد.

انتهاي پيام1020ج / 630 ل


کد مطلب: 21836

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21836/رعايت-نکردن-حجاب-جامعه-فساد-مي-کشاند-مسئولان-توافق-هسته-اي-مطالبات-کشور-پافشاري-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir