کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان:

۹۸ درصد از اراضی شهرکهای صنعتی استان دارای سند مالکیت شد

27 اسفند 1393 ساعت 14:06

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: سند مالکیت یک ناحیه صنعتی و توسعه یک شهرک صنعتی و در مجموع ۱۴۴۸۴ هكتار اخذ که با این اقدام ۹۸% زمین های شهرکهای صنعتی استان دارای سند مالکیت شد.


به گزارش جهانبین نیوز به همت شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری و با توجه به اخذ سند مالکیت برای یک ناحیه و توسعه یک شهرک صنعتی در استان ،نزدیک به ۹۸% از اراضی شهرکهای صنعتی استان درای سند مالکیت شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبرگفت: در آستانه نوروز پارسی که مزین است به نام بانو فاطمه زهرا (س) و با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم این شرکت ، سند مالکیت یک ناحیه صنعتی و توسعه یک شهرک صنعتی و در مجموع ۱۴۴۸۴ هكتار اخذ که با این اقدام ۹۸% زمین های شهرکهای صنعتی استان دارای سند مالکیت شد.

رضا گنجی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها و بر اساس شاخص مصوب ،اخذ سند مالکیت برای اين ميزان مساحت زمین نسبت به برنامه مصوب شركت براي اخذ اسناد در سال ۱۳۹۳ حدوداً ۲۴ % رشد را نشان مي دهد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان اظهار کرد: با اخذ اسناد مالكيت مذكور واحدهاي صنعتي مي توانند نسبت به دريافت سند مالكيت محل اجراي طرح و يا ترهين محل اجراي طرح نزد بانكهاي عامل جهت دريافت تسهيلات بانكي اقدام نمايند.

وی گفت: این شرکت علاوه بر تامین امکانات زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی ، حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری را از اولویتهای کاری خود قرارداده است.

گنجی در پایان افزود: قراردادهای مربوط به تخصیص زمین در شهرکهای صنعتی هم ردیف اسناد رسمی است و بانک ها می توانند این اسناد را پذیرفته و تسهیلات اعتباری و حقوقی مربوط به اسناد رسمی را در خصوص این قراردادها اعمال کنند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21506

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21506/۹۸-درصد-اراضی-شهرکهای-صنعتی-استان-دارای-سند-مالکیت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir