کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اصلاح فرهنگ و احياي امر به معروف ونهي از منکر عاملي براي حل شدن بسياري از مشکلات جامعه است

26 اسفند 1393 ساعت 13:15

تذکرات لساني کمترين مرتبه امر به معروف ونهي از منکر است که بايد در تقارن نوروز و ايام فاطميه به آن توجه کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد تقي غضنفري در جلسه ستاد احياء امربه معروف و نهي از منکر شهرستان بن گفت: مقارن شدن عيد نوروز با شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها موجب شده است که اين ايام حال و هواي خاصي داشته باشد و حتما بايد درکنار پاسداشت آيين باستاني نوروز حرمت ايام فاطميه نيز حفظ شود.

غضنفري گفت: بايد بسترهاي مناسبي براي احياي فرضيه امر به معروف ونهي از منکر در مناطق گردشگري شهرستان فراهم شود و اعضاي اين ستاد موظف هستند با نظارت جدي و تذکرات لساني به اين امر مهم اهتمام بورزند.

امام جمعه بن مساجد را سنگرهايي آماده براي احياي اين فرضيه دانست و افزود روحانيون با تجربه و خبره اي براي اين ايام دعوت شده است تا بتوانيم در ايام برنامه هاي فرهنگي را براي عموم مردم برگزار کنيم.

غضنفري نظام جمهوري اسلامي ايران را نظامي کارآمد و پربرکت دانست وخاطر نشان کرد: در تمامي مراحل تحريم ها و تهديدات، نظام ما توانسته است با درايت و بصيرت مقام معظم رهبري آن تهديدات را به فرصت تبديل کرده و از آن در جهت شناخت صحيح دين مبين اسلام و گسترش اسلام استفاده نمايد.


وي گفت: فضاسازي شهرستان در اين ايام بايد حال و هواي فاطمي به خود بگيرد و مسئولين مربوطه نبايد از اين امر مهم غافل شوند.

در اين جلسه مقرر شد با فعاليت جدي ستاد احياي امر به معروف ونهي ازمنکر و برپايي کانون گردشگري شهرستان بن توسط نيروهاي بسيج حال و هواي فاطمي در اين ايام حفظ شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 21480

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21480/اصلاح-فرهنگ-احياي-امر-معروف-ونهي-منکر-عاملي-براي-حل-شدن-بسياري-مشکلات-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir