کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

پاسداري از اسلام و حريم ولايت بزرگترين نگراني و رنج حضرت زهرا(س) بود

11 اسفند 1393 ساعت 18:07

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: پاسداری از اسلام و حریم ولایت بزرگترین نگرانی و رنجی بود که صدیقه اطهر حضرت فاطمه زهرا در مدت کوتاه عمر خویش با ان مواجه بود.


به گزارش جهانبین نیوز علی گرجی بصيرت بي‌نظير حضرت زهرا(س) را ویژگی برجسته این بانوی بهشتی عنوان کرد و افزود: در بیان فضائل و کمالات آن نور الهی زبان‌ها قاصر و قلم‌ها ناتوان است.

گرجی با اشاره به اقدامات سیاسی مهم حضرت زهرا(س) گفت: ایشان با دوراندیشی حتی وصيت به عدم حضور دشمنان خدا بر جنازه‌ي خویش فرمودند.

وی افزود: این الگوی زنان مسلمان به حداقل امكانات مادي اکتفا می‌کرد و یک همسر نمونه برپایه ارزش‌های الهی و معنوی برای امام علی(ع) بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دفاع قلبي، زباني و عملي از معروف‌ها و ارزش‌هاي اسلامي را سرلوحه فعالیت های این بانوی مکرم دانست و تصریح کرد: ایشان با ايثار جان و مال و فرزند خود از حكومت اسلامي دفاع کرد و نگذاشت اسلام ناب محمدی(ص) به فراموشی سپرده شود.

به گفته وی حضرت زهرا به ارزش‌هايي چون حجاب و پوشش كامل اسلامي در شرايط گوناگون زندگي، ايثار و مقدم داشتن ديگران بر خويش همت گماشت و در آن شرایط دشوار سیاسی به دفاع از مظلوم پرداخت.

علی گرجی افزود: متأسفانه سیره و منش فاطمی در جامعه به خوبی رعایت نمی‌شود در حالیکه حضرت زهرا از زر و زيور و تشريفات زندگي وارسته بود و با كار و تلاش اقتصادي، براي تأمين شرافتمندانه زندگي خانوادگي خود تلاش بسیاری می‌کرد.

گرجی با توصیه زوج‌های جوان به مطالعه در زندگی سراسر عزت دخت گرامی پیامبر اسلام گفت: دفاع از اساس دين و اسلام ناب و تقويت ولي امر مسلمين محور اصلی محور اصلي اقدامات حضرت زهرا(س) بود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21203

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21203/پاسداري-اسلام-حريم-ولايت-بزرگترين-نگراني-رنج-حضرت-زهرا-س

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir