کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)

استکبار ستیزی، راه حل تحقق وعده های الهی است

خبرگزاری بسیج , 11 اسفند 1393 ساعت 8:39

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: استکبار ستیزی تنها راه حل تحقق وعده های الهی است .


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در نشست مجمع عالی بسیج سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آیات ۱۰۵ سوره انبیاء ، ۵ قصص، ۵۵ نور و ۱۴۹ بقره گفت: با تفکر در آیات قرآن، با چند نکته اساسی روبه رو می شویم. یکی از نکات، تحقق وعده های الهی و محقق شدن آن با استکبار ستیزی است.

سرافراز افزود: در مقابل ظلم و ستم نمی توان سکوت کرد و انتظار داشت که وعده های الهی در قرآن به مسلمانان تحقق یابد؛ بلکه باید به مقابله با آن پرداخت تا خداوند نیز اعجازش را بر ما آشکار سازد .

وی، به مقابله با استکبار و نظام سلطه و طاغوت زمان با توجه به اوامر ولی فقیه به عنوان دومین نکته اشاره و تصریح کرد: با توجه به وعده الهی که حکومت جهان از آن مصلحین می باشد. برای رسیدن به این وعده ملزوماتی وجود دارد که ایمان و اخلاص مهم ترین ابزار برای رسیدن و دست یابی به این موضوع می باشند و در آیات ذکر شده، حضرت داوود علیه السلام نمونه بارز در تبعیت از فرامین الهی و ولی خدا و داشتن عملی صالح و اخلاصی کامل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام ادامه داد: پیروزی بر استکبار و مستکبرین زمانی است که استکبار در نظر ما ناچیز و کوچک شمرده شود و به همان مقدار که استکبار کوچک شمرده می شود به همان مقدار هم پیروزی برای ما پدیدار می گردد .

حجت الاسلام سرافراز گفت: برای مقابله با دشمن باید خودمان را به معنویت، ایمان و سلاح روز مجهز کنیم تا بتوانیم بر دشمن غلبه یابیم و وعده الهی محقق شود .

وی به دو مشکل اساسی برخی از گروه ها و احزاب اشاره کرد و گفت: دو مشکل اساسی عدم اطاعت و تبعیت محض از ولی خدا و در زمان ما ولایت فقیه و بزرگ جلوه دادن قدرت دشمن در نظر ها هیچ گاه اجازه برتری را به این گروه ها و احزاب نخواهد داد و همیشه در برابر دشمن شکست خواهند خورد .

سرافراز افزود: دشمن ۳۶ سال است که ما را تحریم کرده است و ۳۶ سال است ما در مقابل آنها ایستاده ایم و بر قدرت و توانایی خود تکیه کرده ایم و امروز می بینیم که در تمام معادلات کشور های غربی ایران به حساب می آید چرا که انقلاب اسلامی ایران به دشمن ضربه سنگینی را زده است .

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که دشمنان برای ما تهاجم فرهنگی دارند ما نیز برای آنها تهاجم فرهنگی محسوب می شویم چرا که هشت سال دفاع مقدس ما برای آنها و تمام کشور های جهان در زمینه آزادی خواهی و ظلم ستیزی و اسلام خواهی الگو به شمار می آید .

سرافراز گفت: باید ما قدردان خود به عنوان ملت قیام کننده و همیشه در صحنه و به یمن وجود ولی فقیه و رهبری فرزانه و مدبر قدردان باشیم و به توانایی های خود ایمان داشته باشیم و خوب یاد بگیریم، خوب درک کنیم و خوب عمل کنیم تا به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابیم .

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21199

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21199/استکبار-ستیزی-راه-حل-تحقق-وعده-های-الهی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir