کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ديدار با خانواده شهداء در شهرستان کوهرنگ + تصاوير

10 اسفند 1393 ساعت 9:22

به مناسبت ايام الله دهه فجر، جمعي از مسئولين و فرماندهان سپاه ناحيه کوهرنگ با خانواده معظم شهدا ديدار کردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر؛ از خانواده هاي معظم شهيدان مرتضي اماني، محمد حبيبي، خداکرم يوسفي، خدامراد يوسفي و محمد رضا نصيري ديدار و ياد و خاطره اين شهيدان بزرگوار را گرامي داشتند.
 
سرهنگ پاسدار کرم نظري، هدف از اجراي اين برنامه را گراميداشت ياد و خاطره شهداي شهرستان و بزرگداشت ايام الله دهه فجر عنوان کرد.
 
وي در جمع خانواده هاي شهدا گفت: شهداء هم خودشان و هم خانواده هاي آنها باعث اقتدار و افتخار اين انقلاب و نظام مقدس هستند و ما هم در اين ديدار خدا را شاکريم که در اين روز تبرک و شفاعت خانواده شهداء و اين شهيدان عزيز را نصيب ما کردند.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ، خانواده هاي شهداء را چشم و چراغ اين ملت دانست؛ چرا که توانستند چنين جوانان با غيرت و با شجاعتي را تقديم انقلاب و اسلام کنند و در دو جهان مايه عزت و افتخار بشريت شوند.
 
گفتني است: اين شهداي عزيز در سنين بين 20 تا 25 سال و در عمليات هاي فتح المبين ، اروند و سردشت کردستان به درجه رفيع شهادت رسيدند و احترام به پدر و مادر و پيروي از ولايت فقيه شاخصه اصلي اخلاق و رفتار اين عزيزان بوده که در وصيت نامه خود نيز همگان را به انجام اين اعمال سفارش کرده اند.




انتهای پیام1020ج /610ک


کد مطلب: 21166

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21166/ديدار-خانواده-شهداء-شهرستان-کوهرنگ-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir