کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

فراهم شدن زمینه اشتغال 521 نفر از مردم استان

12 بهمن 1393 ساعت 13:16

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با بهره برداری از 25 طرح صنعتی زمینه اشتغال برای 521 نفر از مردم بومی استان فراهم می شود.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سید نعیم امامی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: در دهه فجر امسال 25 طرح با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

امامی گفت: این طرح ها شامل 7 واحد تولیدی در شهرکرد، 7 واحد در بروجن، 5 واحد در فارسان، 5 واحد در لردگان، یک واحد در کوهرنگ و یک واحد نیز در کیار است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال برای 521 نفر از مردم بومی استان فراهم می شود.

امامی گفت: از حدود یکهزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری، ۸۰ درصد این واحدها در شرق استان واقع شده که با بحران کم آبی و بی آبی روبه رو است.

وی افزود: در طرح انتقال آب بِن به بروجن، عملیات لوله گذاری به طول ۲۵ کیلومتر از سمت شهر شهرکرد به شهر بن انجام و عملیات تامین آب واحدهای صنعتی شهرکرد و سامان تامین می شود.

امامی گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۳۳۳ جواز تاسیس واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷.۸ درصد رشد دارد.

وی با بیان اینکه در استان 184 معدن فعالیت دارد بیان کرد: در کشور 5100 معدن فعال با تولید 450 میلیون تن وجود دارد که سهم استان ما 5/5 میلیون تن تولید است.

امامی افزود: رتبه معدنی استان ما در کشور 21 است و سرمایه گذاری فعلی در این حوزه 62 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20621

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20621/فراهم-شدن-زمینه-اشتغال-521-نفر-مردم-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir