کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

هرگاه جریان‌های سیاسی شعور خود را با منویات رهبری تنظیم کرده‌اند، موفق بوده‌اند

8 بهمن 1393 ساعت 11:17

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: تجربه‌ی تاریخی نشان می‌دهد هرگاه جریان‌های سیاسی شعور خود را با منویات رهبری تنظیم کرده‌اند، موفق بوده‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام اروجی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در جمع جوانان و دانش آموزان مدارس صدرا گفت: نقطه ی ثقل همه عملیات های ایران در مبارزه با استکبار راهپیمایی اربعین بود و مکتب تشع در ایام اربعین به تمام قد، با یک منطق درست و با دیالوگی فاخر ، عظمت خود را به رخ نظام استکبار کشید.

اروجی اظهار کرد: انتظار از دانش آموزان، معلمین و همه حاضرین در مجموعه مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا این است که به معنای واقعی کلمه همیشه و در همه حال با بصیرت ولایی در صحنه حاضر باشند.

اروجی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما در حال عبور از یک پیچ تاریخی حساس هستیم، افزود: در تعریف این واژه آنچه اجمالاً به ذهن می‌رسد این است که «پیچ بزرگ تاریخی» به موقعیتی حساس یا مرحله‌ا‌ی بسیار مهم که یک ملت از سر می‌گذراند تا به یک نقطه‌ای برسد و آن را مقصد خود قرار می‌دهد که در آن حیات و ممات فرهنگی و تمدنی آن ملت رقم می‌خورد، گفته می‌شود که چنانچه از این برهه‌ی تاریخی به خوبی عبور نکند و در «پیچ تاریخی» گیر کند، ممات آن اندیشه و تمدن رقم خواهد خورد.

وی گفت: نکته‌ی دیگری که بیانگر اهمیت والای این گذار است اینکه آن‌سوی این مرحله به درستی قابل رؤیت نیست؛ اما رهبری با توجه به اشرافی که بر اوضاع و شرایط دارند و به فرآیندهای متعدد فراروی جامعه آگاهی دارند، «پیچ بزرگ تاریخی» را رصد کرده‌اند و آن‌سوی این برهه را تجلی موفقیت‌ها دانسته‌اند که اگر از این پیچ رد نشویم تمام تلاش‌هایی که انجام داده‌ایم از بین خواهد رفت.

اروجی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری از دو جهت موضوع پیچ تاریخی را مطرح کردند، یک جهت این‌که در حال حاضر دشمنی دشمنان در طول تاریخ بی‌نظیر است و از جهت دیگر مربوط است به آمادگی ملت‌ها برای پذیرش حق، چنین زمینه و ظرفیتی در طول تاریخ برای پذیرش حق وجود نداشته و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که در این پیچ تاریخی بتوانیم موفق باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: در پیچ تاریخی فقط بحث گذر از تاریخ و عبور از یک معبر نیست، کسانی ما را رصد می‌کنند و در کمین ما هستند، لحظه‌ای غفلت، موجب می‌شود که شهاب‌سنگی از کینه‌ها و دشمنی‌ها بر ما فرود آید.

وی افزود: از این پیچ تاریخی به سلامت بگذریم باید شعور سیاسی خود را با تحلیل مقام معظم رهبری متناسب کرد، البته به این معنا که نه جلوتر از رهبری حرکت کنیم، نه عقب‌تر از ایشان، بلکه همراه او حرکت کنیم، از این رو باید شعور خود را با شعور ولی فقیه تنظیم کنیم، تجربه‌ی تاریخی نشان می‌دهد هرگاه جریان‌های سیاسی شعور خود را با منویات رهبری تنظیم کرده‌اند، موفق بوده‌اند.

حجت الاسلام اروجی با اشاره به جریان عظیم اربعین و حضور ۲۰ میلیون نفری عاشقان اهل بیت (ع) گفت: نقطه ی ثقل عملیات های ایران در مبارزه با استکبار و اقدامات داعش در سوریه و عراق، راهپیمایی اربعین بود که جهان استکبار را در تنگنا قرار داد و آنان را دست به دامان ترور اعتقادی در فرانسه کرد.

وی گفت: دنیا در حال حاضر تشنه علوم و معارف اسلامی است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20527

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20527/هرگاه-جریان-های-سیاسی-شعور-خود-منویات-رهبری-تنظیم-کرده-اند-موفق-بوده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir