کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار کوهرنگ خبر داد:

به دليل نبود برف هشتمين جشنواره شهر برفي کشور لغو شد

7 بهمن 1393 ساعت 0:35

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: عدم بارش برف در کوهرنگ باعث لغو برگزاري هشتمين جشنواره ملي برف آورد شهر برفي شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر،فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: براساس اعلام فراخوان و اطلاع رساني هاي انجام شده قرار بود هشتمين جشنواره ملي برف آورد شهر برفي از هفتم تا نهم بهمن در شهرستان کوهرنگ برگزار شود.
 
مرتضي زمانپور گفت: کاهش ميزان بارش برف در منطقه شيخ عليخان و قاسم آباد و پيش بيني شرايط جوي که نشان دهنده کاهش نزولات جوي و افزايش دما در روزهاي آينده است، باعث لغو اين جشنواره شد.
 
زمانپور تصريح کرد: در سال آينده اين جشنواره با عنوان جشنواره گردشگري زمستاني برگزار مي شود.
 
وي گفت: براي برگزاري اين جشنواره ملي اقدامات اوليه از جمله طراحي و راه اندازي سايت جشنواره، طراحي، چاپ و توزيع فراخوان جشنواره، ارسال پيامک و اطلاع رساني به گروه هاي مرتبط و هماهنگي و استعلام پيش بيني وضعيت جوي انجام شده بود.
 
زمانپور از هماهنگي با مراکز اقامتي خبر داد و افزود: تشکيل دبيرخانه اجرايي و کميته هاي زيرمجموعه جشنواره، بازديد ميداني و بررسي شرايط منطقه، پذيره نويسي و ثبت نام و اطلاع رساني از طريق فضاي مجازي از جمله اقدامات انجام شده براي برگزاري اين جشنواره بود.
 
اولين جشنواره شهر برفي، سال 1385 و با عنوان جشنواره برف و يخ در استان چهارمحال و بختياري برگزار شد، اين جشنواره سال بعد به نام شهر برفي و سپس برف آورد سالانه شهر برفي ناميده شد.
 
امسال ارتفاع برف در مناطق برفگير استان چهارمحال و بختياري در دومين ماه از فصل زمستان کمتر از 20 سانتيمتر است.
 
انتهاي پيام/1024ج/610ک


کد مطلب: 20485

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20485/دليل-نبود-برف-هشتمين-جشنواره-شهر-برفي-کشور-لغو

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir