کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار وردنجان خبر داد؛

عمليات اجرايي بوستان و فضاي سبز وردنجان شروع شد

6 بهمن 1393 ساعت 10:28

ذوالفقار يوسفي از آغاز عمليات اجرايي بوستان و فضاي سبز وردنجان خبر داد گفت: پروژه جنگل کاري و فضاي سبز شمال شهر وردنجان يکي از پروژه هاي شهر وردنجان است که مي تواند جبران قسمتي از کمبود سرانه فضاي سبز را کند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، ذوالفقار يوسفي شهردار وردنجان از احداث چند طرح فضاسازي در شهر وردنجان خبر داد و گفت: شهرداري وردنجان به عنوان متولي و پيشگام در امور فضاي سبز، با احداث پارک هاي درون شهري و جنگل کاري هاي پيرامون شهري و اجراي طرح هاي گوناگون زيست محيطي، دگرگوني هاي مثبتي در جهت افزايش همزيستي انسان با طبيعت ايجاد مي نمايد.


يوسفي خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات شهروندان وردنجاني مبني بر کمبود فضاي سبز درون شهري وردنجان و لزوم ايجاد فضايي براي آرامش و آسايش هر چه بيشتر شهروندان، توسعه فضاي سبز شهر در دستور کار اين شهرداري قرار گرفته و بعد از دوسال پيگيري و با همکاري اداره منابع طبيعي ۲۱ هکتار زمين در شهر وردنجان جهت احداث پارک جنگلي و فضاي سبز به اين شهرداري اختصاص داده شد،که عمليات اجراي آن از فردا شروع مي شود.


شهردار وردنجان افزود: نقش پتانسيل هاي مردمي را به عنوان بازوان ياري دهنده گسترش و توسعه فضاي سبز وردنجان نبايد ناديده گرفت.


يوسفي گفت: شهروندان وردنجاني نيز مي توانند با بهانه قرار دادن مناسب هاي مختلف و کاشت درخت در محيط اطراف خود، سهم قابل توجهي در توسعه جنگل کاري هاي درون شهري ايفا کنند.


شهردار وردنجان تصريح کرد: در راستاي توسعه و افزايش سرانه فضاي سبز ، ايجاد منظره شهري ، بهسازي مناطق شمالي شهر، نسبت به احداث بوستان و فضاي سبز و طرح جنگل کاري در قسمت شمال شهر وردنجان اقدام مي شود.


وي خاطر نشان کرد: پروژه جنگل کاري و فضاي سبز شمال شهر وردنجان يکي از پروژه هاي شهر وردنجان است که مي تواند جبران قسمتي از کمبود سرانه فضاي سبز را کند و اين در صورتي است که با حمايت هاي بي دريغ مسئولين استان و شهر بودجه هاي لازم براي توسعه آتي اين پروژه تأمين گردد .


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 20464

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20464/عمليات-اجرايي-بوستان-فضاي-سبز-وردنجان-شروع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir