کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح یاوران فرهنگ در شهرستان سامان برگزار می شود

14 دی 1393 ساعت 17:21

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان از اجرای طرح یاوران فرهنگ در شهرستان سامان خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقان ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: طرح یاوران فرهنگ در مدارس شهرستان سامان با هدف ایجاد زمینه رشد و تعالی تفکر مردم و اولیاء دانش اموزان در مشارکت های مردمی، کشف ظرفیت های جدید ، بهبود و بالا بردن کیفیت آموزش و پرورش از طریق مشارکت همه جانبه و کسب منابع جدید ، رفع نقاط ضعف و مشکلات موجود در مدارس با استفاده از مشارکت ها و همکاری همه جانبه تشکل های مردمی و تلاش در جهت ایجاد فرهنگ مشارکت همه جانبه در امر آموزش و پرورش در بین عموم مردم است.

دهقان با بیان اینکه خواسته پدر و مادران سعادت فرزندان است، بیان داشت: آموزش و پرورش در مسیر سعادت فرزندان قرار دارد و با مشارکت مردم و اولیاء و افراد خیر این امر در جامعه کنونی با توجه بر حاکم شدن ماهواره و اینترنت و فضای مجازی ممکن است.

وی با اشاره بر اینکه طرح یاوران فرهنگ استفاده از خرد جمعی و کارگروه های است، اذعان داشت: گروهی از پژوهشگران شهرستان سامان با طرح سوالات استاندارد علت های افت تحصیلی را در شهرستان سامان مورد بررسی قرار داده اند.

دهقان با بیان اینکه ۱۳۰ نفر در کنکور سال گذشته شرکت کردند که ۷۰ نفر در کنکور در مراکز آموزش عالی پذیرفته شده اند، عنوان کرد: از راه یافتگان به دانشگاه در سطح شهرستان در بهمن ماه سال جاریی تجلل و تقدیر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 19984

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19984/طرح-یاوران-فرهنگ-شهرستان-سامان-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir