کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه بن:

ماهواره خود را تحويل بدهيد يک دستگاه ديجيتال هديه بگيريد

3 آذر 1393 ساعت 11:10

افرادي که داوطلبانه ماهواره خود را تحويل دهند يک دستگاه ديجيتال هديه مي گيرند.


سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن درگفت و گو با خبرنگار زنگ خبر ضمن تبريک هفته بسيج به همه مردم ولايت مدار شهرستان بن گفت: دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران از آغاز جنگ تحميلي به فکر سرنگوني کامل اين نظام بود و به خيال خام خود فکر مي کرد مي تواند در همان روزهاي ابتداي جنگ انقلاب اسلامي ايران را سرنگون مي کند.


وي افزود: ايستادگي مردم ايران و رزمندگان دوران دفاع مقدس دشمنان اسلام را به تعجب وا داشت و کم کم به اين نتيجه رسيدند نمي توانند در جنگ سخت با ايران مقابله کنند به همين دليل واردجنگ نرم با ايران شد.


موسوي گفت: ماهواره ها بخشي از اين جنگ نرم است که آمريکا و رژيم غاصب صهيونيست سرمايه هاي عظيمي را براي ساخت شبکه هاي فارسي زبان و در دسترس ايرانيان صرف کرد و تاکنون بيش از ۱۲۵ شبکه فارسي زبان در دسترس مردم قرارگرفته است.


فرمانده سپاه بن تصريح کرد: از جمله اهداف اين شبکه هاي فارسي زبان از بين بردن بنيان خانواده ها است چراکه به خوبي مي دانند بهترين بنيان خانواده در نظام جمهوري اسلامي است و اگر بخواهند ضربه اي به نظام وارد کند بايد خانواده را هدف بگيرد.


وي از بين بردن غيرت مردان را از ديگر برنامه هاي شبکه هاي فارسي زبان دانست و افزود: ترويج روابط دختران و پسران پيش از ازدواج، عادي شدن خيانت مرد و زن در قبال يکديگر و عادي نشان دادن فرهنگ طلاق از ديگر برنامه هاي جنگ نرم ماهواره اي است.


فرمانده سپاه بن خاطر نشان کرد: از ابتداي سال جاري به دليل حساسيت ويژه مقام معظم رهبري در مباحث فرهنگي و نام گذاري سال به سال فرهنگ، سپاه شهرستان بن براي برطرف نمودن دغدغه هاي امام خامنه اي اهتمام جدي بر مساله فرهنگ داشته و يکي از محوريت هاي برنامه هاي خود را آگاه سازي خانواده ها از مضرات ماهوراه قرار داده است.


وي مشارکت خوب مردم را يکي از نقاط مثبت اين طرح دانست و گفت : با آموزش ها و آگاه سازي هاي صورت گرفته مردم استقبال خوبي نشان دادند و بسياري از آنان داوطلبانه ماهواره هاي خود را جمع کردند.


موسوي در پايان خاطر نشان کرد: سپاه شهرستان بن در يک طرح تشويقي آمادگي دريافت ماهواره ها و هديه يک دستگاه ديجيتال را دارد و افرادي که داوطلبانه خواهان اين امر هستند مي توانند به سپاه اين شهرستان مراجعه نمايند.


انتهاي پايم/ف/


کد مطلب: 19096

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19096/ماهواره-خود-تحويل-بدهيد-يک-دستگاه-ديجيتال-هديه-بگيريد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir