کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پیام مجمع نمایندگان استان آمده است:

آیت‌الله مهدوی‌کنی تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب بود

29 مهر 1393 ساعت 13:45

آیت‌الله مهدوی‌کنی تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و رهبری بود که فقدان ایشان بیش از پیش در میان این نیروها احساس می‌شود.


به گزارش جهانبین‌نیوز، مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت عالم ربانی و یار دیرین امام و رهبری، آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: ارتحال عالم وارسته و مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی که عمر با برکت خود را صرف مجاهدت، تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی و نشر معارف اسلامی و اخلاقی نموده‌اند باعث تألم و تاثر شدید شد.

در ادامه این پیام آمده است: ایشان در حقیقت، یاوری صدیق برای نظام و رهبری بود و خدمات کم نظیر و بی‌نظیری به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف داشت و خدمات این یار سفر کرده از خاطره ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.

در پیام مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی آمده است: آیت‌الله مهدوی‌کنی تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و رهبری بود که فقدان ایشان بیش از پیش در میان این نیروها احساس می‌شود.

در پایان این پیام آمده است: نمایندگان مردم چهارمحال وبختیاری در مجلس شورای اسلامی فقدان این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، طلاب، شاگردان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می‌کنند.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پس از 5 ماه به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 18442

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18442/آیت-الله-مهدوی-کنی-تکیه-گاهی-استوار-نیروهای-دلبسته-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir