کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رييس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن؛

يادواره شهداي شهر بن برگزار مي شود

29 مهر 1393 ساعت 10:41

يادواره لاله هاي آسماني شهربن در اول آبان ماه برگزار مي گردد.


به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن گفت: يادواره شهداي شهر بن هر ساله در نيمه اول آبان ماه برگزار مي شود.

وي افزود: در آستانه ماه محرم و ايام عزاي سيد و سالار شهيدان، روز پنجشنبه اول آبان ماه از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقيقه در سالن ورزشي شهداي شهر بن توسط ستاد بزرگداشت يادواره شهداي شهر بن برگزار خواهد شد.

اسماعيلي تصريح كرد: شهدا از جان خود گذشتند، سلحشورانه مبارزه کرده و آمادگي خودشان را براي قطعه قطعه شدن در راه خدا اعلام کردند؛ خداوند هم جان آن‌ها را بعد از سختي‌هاي فراوان پذيرفت و الان آن‌ها همه نورانيت خودشان را سخاوتمندانه در معرض بهره برداري ما قرار دادند.

رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن ادامه داد: امام حسين عليه السلام با آن شهادت با عظمت در کربلا، آن حماسه بي‌نظير را آفريد و لحظه‌هاي آخر وقتي سر بروي سجده گذاشت، از خدا خواست تا همه دوستان او در نور آن حضرت شريک باشند.

اسماعيل اذعان داشت: يادواره هاي شهدا رشادت هاي شهدا و ايثارگران در سال هاي جنگ را براي مردم تداعي مي كند و مي توان برگزاري يادواره ها را مهمترين عمل در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خواند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: شهر بن بيش از ۱۱۰ شهيد تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي نموده است كه ۸۴ شهيد در گلزار شهداي اين شهر و ما بقي در شهرهاي ديكر آرميده اند.

انتهاي پيام/ف/


کد مطلب: 18426

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18426/يادواره-شهداي-شهر-بن-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir